Sessiz Müzik 
Zamanın bir kez daha usturaya vurulmuş sessizliğinde saçlarından tarumar kifayetsiz bir kader içiriyor susuzluğuma; en doğal suyu... Şifalı, tılsımlı, zamansız içten yanmaların susuzluğunu giderecek gibi. Şarkıların haddinden usanış ve susuş zaferlerine dikiyorum yaraları; hepsi kapanmasa da mütemadiyen en zararsız yanından göz kırpıyor farkına varış. 

Kaç düğüm, düğme ilikler gibi ilikleniyor; birbirinde çözümleniyor.

Ben, soytarısı cebinde yaşayan aşkın bulunmaz fütüristiyim. Sazımdan ağlamaklı teller koparken, sözümden kinayeli gitmeler dökülüyor.

Şiddetli sonbaharların aşığı değildim, ne ara sonbahara yenilir oldum? 

Sevmek ise sevmek, sadece sevmek için sevmek. Izdırabı tükeniş kahvesinin kafein bağımlılığında sona eren... Gündüze yorulmayan ve beklenmeyen. İki gözünün yaşını silmemek terapisinden çıkıp aşka üç buçuk attıran zafer tirajı... Gazetelerde yazılıp çizilmeyen aşk cinayetlerince...

Veda busemi alnıma kondurup yeni günün sevmek yozluğundan cesaret cüppemi giyip yobaz beklentilere kapattım sayfaları. El yazım gönül yazımdan güzel değil.

Değişti, yonttu beni sevda aritmetiğinin Türkçeye yenilen vedası. Ezberimde sevmemin nedensiz güneşin ellerinde cetvelle dövülüp ağlamayan gururu var. 

Sevmek yüzünden. Tarakla tarayıp kaderi, senin yüzünden demek zahmetinde bulunmama kararı. Figan sokaklarında biçilmez fidan sarılmaları...

Kader, yine makas atar; şarampolde aşk parçaları...

Sadece sevmek kaldı, elimin imkanında. Onu da almam kendimden.
Kalp, otağından misafir yaşamak düşler. Severek ölelim; sevgisiz gitmekten yeğdir. 

Öksürdüm, aşk uyandı.
Kaptım susuşumu; uslan artık deli gönül hacminde yer kaplayamayan ufacık bir ümidin sağ koluyum.

Sevmek için yaratıldık. Sevdaya nispet, gidişe hasret, sevişe bedel; omletinde yumurtanın kabuğu kalmış gibi bir bulantım var. Sevdanın iştahı kapandı, bu gece de yemez yârin şükür bendinde yeşeren benli mutluluklarını... 

Dilara AKSOY
( Sessiz Müzik başlıklı yazı dilara aksoy tarafından 9.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.