Bu hikaye sosyal medyanın hayatımızı nasıl etkilediği ve yönlendirdiğine dair güzel bir örnek.

Çocukların,gençlerin,evlilerin,bekarların,dulların hatta  yaşlıların bile dikkat  çekmek,izlenmek,beğeni almak ve para kazanmak için kılıktan kılığa girdiklerine tanık oluyoruz  hem de her saniye.Hayvan taklidi yapanlar mı dersiniz,ünlülerin taklidini yapanlar mı,tuvalette ve banyoda en mahrem görüntülerini  paylaşanlar mı daha neler neler...

Bazen bir ayet bir hadis bile,yarı çıplak kadın resmi kadar beğeni almıyor.

Ünlü olmak "paralı olmak, pahalı olmak" diye düşünmüşümdür hep çünkü onlar her ne kadar halk edebiyatı yapsalar da,sizin giydiğiniz  pantolonu giymezler örneğin.Gittikleri yerler hep lüks yerlerdir; katları,yatları ve villaları vardır.Ne zaman bizim yaşadığımız koşullarda yaşamaya başlasalar:
"Bu milletin sanata  ve sanatçılara verdiği  değer yok,geçinemiyoruz",diyerek yaygara koparırlar.

Onların kirli çorapları,kirli iç çamaşırları da yoksul ailelerin durumlarını anlatan  veyahut  tarihimize ışık tutan bilimsel bir kitapdan daha çok rağbet  görür.Konserlerde giydikleri kostümleri  söylemeye  bile gerek yok.

Yağmurlu bir  pazar sabahıydı,hava almak için pencereyi açtı ve onu gördü karşı komşunun balkonunda,çamaşırlar içinde sanki ona gülümsüyordu,kocasıyla şöyle konuşurdu:
-Bak,gördün mü?
-Neyi canım?
-Kim karısını daha çok seviyormuş  belli oldu.
-Anlamıyorum hayatım,neden bahsediyorsun sabah sabah?
-O gecelikten.
-Canım yok mu senin geceliğin?
-Ben yok demedim ki,bana sürpriz yapıp beni şaşırtacağını beklemiştim ama yanılmışım,çoktan unutmuşsun.
-Haa,sen şu ünlü şarkıcının sosyal medyadan paylaştığı  geceliğe diyorsun.Tamam canım,hemen internetten sipariş veriyorum,söyler misin markasını?
( Gecelik başlıklı yazı berberce tarafından 7.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.