Bazı rüyalar korkutur bazı rüyalar heyecandırır bazıları gerçek çıkar bazılarının da tersi çıkar.Eskiden kırsal  yerlerde yaşlı nineler vardı,kim bir rüya görse ona gider rüyasını anlatır,yorumlatırdı."Pamuk nineler"aslında o köyün sır küpüydüler ancak fala bakmazlar,para da almazlardı.

Kim rüyasının etkisi altında kalıp onu günlerdir unutamıyorsa;
"Bir dereye veya bir çeşmeye anlat,"derlerdi.

Köyün delikanlısı  rüya görür ama kimselere  anlatamaz,dedikodu çıkmasından çok korkar çünkü arkadaşının  karısını görüyordur rüyasında hem de her gece.Pamuk nineye  gider:
-Erkek mi kadın mı oğlum rüyanda gördüğün?
-Kadın,nine.
-Nasıl gördün peki,konuştun mu,hatırlıyor musun?
-Hayal mayal hatırlıyorum.
-Ne yapıyordu,sana bir şey verdi mi,meyva gibi,para gibi,eşya gibi.

Yaşlı  kadın istediği cevapları alamasa da bir kaç yorum yapmaktan  geri kalmadı yine de:
"O da seni düşünüyordur belki ya da bir sıkıntısı  vardır senden medet umuyordur."

Genç delikanlı" evet" anlamında başını  sallıyor fakat;
"Onu açık seçik bir şekilde gördüm ve beraber olduk,"diyemiyordu.
( Rüyalar başlıklı yazı berberce tarafından 7.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.