22 YIL Ve BB*
22 Yıl dünyanın en güzel kadını olsan "Tanrı kadını yarattı" diye filmler çeksen bitersİn. Derilerin düşer. Buruşur.Kemiklerin erir egilirsin hayatın karşısında AJDA DEĞİLSEN!!
22 yılın sonunda, Yurdun en sağlam binası olarak yapılsan,adına ticaret merkezi deyip, sükseli bir bina olsan  yıkılmasan bile ,her 10 yıla amortismanını hesaplar 2 kere değerini düşerler..
Evrende senin gibi bilgisayar olmasa En gelişmiş bilgisayarı olsan 22 yılın sonunda seni  hurdaya ayırırlar
Dünyanın en iyi otomobili Mersede* olsan 22 yılda Antikalık olursun
En pahalı saati Role# olsan  yeni modelleri gelir yerini alır..
Boi*g in airbus tipli uçağı olsan 22 yılda metal ömrünü tamamlar hava trafiğinden çekilirsin.
Neil Armstrong gibi astronot olsan eğitimlerden geçsen aya son bir kere desen çıkarmazlar
Aydemir Akb*ş, Behç*t Nacar olsan "parçal* Behçet ", Z*mbala behçet gibi filmler ceksen takvıyeler alsan yine de sans vermezler
Pele olsan en iyi kuluplerde futbol oynasan 22 sene sonra  maçlarda oynamaz sadece yandan seyredersin
Muhammed Ali olsan Kelebek gibi uçup arı gibi soksan 22 sene sonra ring sana sadece resim çektirirken fon olur
Kümes in en iyi Kızıl Horozu olsan tavuklar seni gördüğü an çöksen bile sahibin etin eskimesin diye 22 sene beklemez 
Kanuni olup 36 sene devam edecek olsan Hürrem in yok.. 
Atatürk olsan Ermeni bir emir askeri gelir senin  15.senede mikronize ettiği siyanürü içeçeğine katarak siroz eder.
Miad biçilmiş ömürdür..Şanla devam etmek sanla anılmayı da kapsar.. Araba yenilenmesi motoru güçlenmese, bilgisayar işlemcisi ile ram ile har diski ile geliştirilmesi iş görür mü ? 
Ancak Ajda gibi mikrofonla playback yapar..Derisinin üzerine silikon sıkarak çıkarsın sahneye ..
(BB Bridget Bardot)
( 22 Yıl Ve Bb başlıklı yazı HALİLİ tarafından 6.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.