Zeki ve başarılı öğrencileri soru bombardımanına tutuyordu  otoriter tutumlu öğretmen,bir soruda takılsalar,kaşlarını çatıp sesini yükselterek şöyle azarlayacaktı:
"Yine çalışmamışsınız derslerinize tembel  herifler,sizden  adam olmaz bu gidişle,aklınız burda değil ki ya yemekte ya gezmekte."

-Atmosferin en üst katmanı...
-Ekzosfer,öğretmenim,yapay uydular bu  katmanda bulunurlar,yerçekimi çok düşüktür.
-En soğuk gezegen...
-Uranüs,öğretmenim.
-"Sibirya'nın Mavi Gözü" olarak bilinen dünyanın en derin gölü  neresidir?
-Baykal Gölü.
-Peki Türkiye'nin derin gölü...
-Salda Gölü.
-Hangi ilimizde bulunur?
-Burdur.
-Dünyanın en  uzun nehri...
-Nil Nehri.
-Depremler iç kuvvetlerden midir yoksa dış kuvvetlerden mi?
-İç kuvvetlerden.

Ne sorarsa sorsun çocuklar zorlanmadan  halihazır cevaplar veriyor öğretmen ise  egosunu tatmin edercesine  zor soruları seçiyordu.
-Dünya yedi harikasını sayar mısınız?
-Mısır Piramitleri,Babil'in Asma Bahçeleri,İskenderiye Feneri,Halikarnas Mozolesi,Artemis Tapınağı,Zeus Heykeli ve Rodos'taki Helios Heykeli.

Orta sıralardan bir çocuk parmak kaldırdı:
-Dünyanın yedi harikası var da insanların yedi  harikası  yok mu öğretmenim,diye sorunca,sıraların ortasına gelip  tüm öğrencilerin duyabileceği ses tonuyla şöyle dedi  sosyal bilgiler öğretmeni:

"Düşünmek,bilmek,hissetmek,sevmek,affetmek,sabretmek ve yardım etmek  insanların yedi harikasıdır  çocuklar,unutmayın!"
( İnsanların Yedi Harikası başlıklı yazı berberce tarafından 3.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.