Vazgeçmek müderrisiyim ben; gitmeyi alfabetik bir İslam’da öğreten... Noktalı virgüllü aşkların zamanı şimdi, oysaki üç nokta aşığı oldum hep; hayır desem de üç noktam bâkiydi aslında o , o zaman evet demekti. Sevilmiyoruz be canım. Pranga şerefiyle ölmek neden? Hem ölüler konuşamazlar ki... Bilfiil cinayet eylemidir bu. Temiz bir kalbin pürüzsüz simgesiyim. Cinayet, asla. 
Tutuklu ve soykırım cesaretli o sevda hep başkasına çevrimiçi. Kalbinde online sevinçler havai fişekli bir başkasına patlıyor, seyredemem. Paylaşamam. 
Benim tarafımdan sevilen insanların yüzlerine bakmadığım günler kadar özlerine soyunmadığı anları oldu kalbimin. E anlamazlar tabii...
Filmler bitti. Hayaller ceketlerini alıp çıktı. Güzel değilim başkasına. 
Ağlamam, insan bunu kendine yapmak için deli olmalı. Bir başkasına gülüyorsa sevilen, üstelik... Otuz iki dişini söküp çenesini yerinden çıkarsan, kalbindeki kelebeklerin cesetlerini dört yana salsan da sana gelmeyen gelmez be canım. Değil mi ki bunu kabul etmek, aşk o zaman asıl ve asil...
Kapa çeneni, gözünde tüten kalbinde de büyümesin. Kabuk oldun sen kendinde; kabul olmayı neden beklersin?
Şarkılar bile değişmiş, coverları yapılmış; senin kalbinde içeceğini bulamayan seni neden susuz sevsin?
Günler otuz üç artık; üç yüz altmış beş kere dönecek yine devran... Sen, soyunu sopunu aşka miras bırakan üveyik sevdalı baht kaçıran... Ölüler sitem edemezler ki.
Siren sesini duydun. Kalp sesini bastıran raporlar döşendi tökezlediğin gecelerde; karanlıkta yürümeyi bir türlü beceremedin derdim de aydınlık da sana burkulan bir gerçekti. Alternatif rock ayrılıkları ile türkülü yok sayışlar kumar masasında; umarsın ki en bahtiyarı sana çıka...
Umma. Göm. Nokta. Faydasız merhabalar ilimden iklime soytarı; tarih ile matematik bir arada durmamalı. Edebi edebiyatım namusunu kaybetmiş onca kerhanede ayıbını gizlemişsin. Sen yirmi dokuz harfin büyük olacağını sanan bir nesli tüketen aşk zalimisin. Seviyorum desem yazılmaz sevmiyor desem akıllanmazsın. Basıldın vesikan hazır; korkunç bir şekilde kalbimde ve aklımda ispiyona kurban giden zavallısın... 

Dilara AKSOY
( Bilmem başlıklı yazı dilara aksoy tarafından 31.10.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.