Ödüllü Şiir Yarışması

CUMHURİYETİMİZİN 100 ÜNCÜ  YILI ŞEREFİNE

***Düzenlemiş olduğumuz serbest şiir kategorisindeki yarışmamız ülkemizin yaşamış olduğu büyük deprem felaketi nedeniyle iptal edilmiş olup toplam ödül  olan 18 Bin TL  deprem bölgesine   çocuklarımız için ayakkabı ve oyuncak  olarak gönderilecektir.


***Bundan ayrıca sitemiz  "BİR AYAKKABI DA SENDEN OLSUN" olsun kampanyasıyla deprem bölgesi Gaziantep Nurdağı ilçesine  1000 çift ayakkabı ve oyuncak gönderebilmek için girişimlere  başlamıştır.


***Yetkili  makamlarla  görüşmeler sağlanmış en kısa zamanda sitemiz sahibi olarak bizzat Adem Efiloğlu tarafından bölgeye teslim edilecektir.


*** Bizlere destek olmak isteyenler için hesap numaramız    TR 23 0001 0016 0755 5490 7250 03  Adem Efiloğlu. Açıklama  kısmına  mutlaka  deprem yardımı olarak yazınız.


*** Yarışmayı iptal etmemizden dolayı anlayış göstereceğinizi umut ediyorum.


Not:MCU KURUMSAL FİNANSMAN YÖNETİMİ ile gerekli koordine yapılmıştır. 


 

Site Yönetimi

Adem Efiloğlu

Sami Biberoğulları

Mehmet Fikren Ünalan

 


 


( Ödüllü Şiir Yarışması başlıklı yazı AdemEFİLOĞLU tarafından 28.10.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.