Tekil yaşamlı kişi üzerindeki beşinci baskı olan uyku ve dinlenme süreci de nöbet hizmeti veren organizasyonun üzerine transfer edilecekti.


Avcı toplayıcı organizasyon da diğer dört organizasyonun besin bulma ve beslenme işlerini kendi üzerlerine alacaklardı. Böylece bir parça iş organizasyon üzerinde bir birim zamanın tümü oluyordu.


Avcı toplayıcıların ya da diğer düzenlemelerin bir günü yine "bir birim zamandı". Ve bir birim zaman beş parça avcı toplayıcı hizmete veya savunmaya ya da bakıcılığa vs. ye dönüşecekti.


Avcılar kendilerine besin bulma zamanı dışında daha dört parça besin bulma zamanıyla her bir düzenli organizasyon için de besin sağlayacaklardı.


Avcıların üzerinde kalan av yapma dışında, avcılar üzerinde güvenliği sağlama, yavru bakımı yapma, eğitim gibi yöneylemler alınmıştı. Avcılar üzerinde alınan yöneylemler avcılar üzerinde boşluk bıraktı. Avcılar üzerindeki boşluğun içi de diğer organizasyonlar üzerinde aldıkları savunma, bakıcılık, eğitim türü ihtiyaçlarını karşılayacak diğer hizmetlerle dolduracaklardı.


Avcıların diğer organizasyonlarda aldıkları 80 birim hizmetler bir ucuyla avcıların organizasyonlara verdikleri 80 birim besinin karşılığıydı. Diğer ucuyla da organizasyonların kendileri için harcaması gerekip te harcamadıkları tekil durumlu besin bulma zamanlarıydı.


Bu durumda avcılar üzerinde oluşan toplam birim zamanın tümü av yapma, besin bulmanın yöneylemiydi. 5 parçanın beşi de gruba besin sağlamaydı. Besin sağlama ve beslenme de grubun tüm kişilerinin kendi ortak özelliklerini bir biriyle ortaklaştırmaydı.


5 ayrı organizasyonlu kolektif alan, herkesle aynı ortak özelliği içeren beş baskıdan kaynaklı bir seçme ayıklama ortaya çıkaracaktı. Bunu yaptıran kudret kolektif etkiydi.


Aynı şekilde savunmacılar da kendi üzerlerindeki beş baskı, içinde; sadece güvenliği kendi üzerlerinde bırakıp; dört baskıyı diğer her bir dört organizasyon üzerine yükleyecektiler. Karşılığında dört oluşuma savunma hizmeti vereceklerdi.


Sonuçta savunmacılar üzerlerinde kalan savunmacıların kendi güvenliklerini koruma tutumu hariç; her bir organizasyonun kendi tekil zamanlı durumlarına ait, 20+20+20+20 adet 4 parça güvenliği savunmacılar kendi üzerlerine alacaklardı.


Savunmacıların kendi güvenlikleri kendi üzerlerinde kalmıştı. Diğer besin bulma, yavru bakımı, eğitim, nöbet gibi 4 parça güvenliği de her bir organizasyon üzerinde devir almışlardı. Böylece savunmacıların bir günü yine 1 birim zamandı. Bir birim zaman da 5 parça savunma hizmeti vermeydi.


Diğer üç organizasyonu da aynı şekilde tekil zamanlı tekil kişi süreçleri içinde olması gereken her bir yöneylemleri diğer organizen ilerle paylaşımlara ve organizelerle karşılıklı sağlamalar içine sokabilirsiniz.


"Bu aşamada beş parça zamana ait her bir parça süresinin azlığı çokluğu" bu hiç önemli değildi. Bu aşamada her bir parça zamana bağlı niceli durumlar inşacıların aklına gelip itirazı olan bir durum değildiler. Neden mi? Hem yeni sürecin aksağı bilinmiyordu.


Hem de inşa için önemli olan eşitleştirme değil kolektif bir karşılığı olmayı inşa edebilmekti. Nesnel oluşmanın eşitlikçi bir mantığı yoktu. Önemli olan ilk kes bir kolektif etkiyi ortaya koyacak olan ilk adımın atılıyor olması ve organizasyonun kuruluyor olmasıdır. Zaten böyle bir itiraz ortaya konsaydı eğer, süreç hiç başlamadan dağılırdı. Toplumların yerinde yeller eserdi.


Tekil kişiler kendi tekil birim zamanları içinde her bir parça işe eşit süre değil de rast gele zaman harcamaya daha yatkın oldukları için inşanın ilk aşamasındaki her organizasyonun rast gele zamanla olmasındaki olası aksaklar pek dikkatlerine gelen itiraz olmuyordu.

( İttifaklar Birer Referans Noktasıydılar 81 başlıklı yazı Uraz Bayram tarafından 27.10.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.