Satırlarımda Size Olan Hasretim Kokar

 Duygusal Hasret Sözleri, Hasret Sözleri | Güzel Sözler

 Satırlarımda size olan hasretim kokar, bizsiz dilim lal olur konuşamaz kelimeler bizsiz anlamını yitirir, biz olmak Rabbin emridir, sonrasında tüm hayatınızın güzelliğiyle hayatımın güzel olması için dilimdeki birkaç cümleyi gönlünüze bağlanmak için yön veren Rabbim emri onun iman ki cennet kokan kokusuyla, yağan yağmurda yağmurun kokusuyla bereketlenen  toprak gibi bereketlenmiş gönlümle size ulaşarak, özlemini gideren birisi olarak biz olmanın çiçek kokulu bahçesinde benimle olan size yazmaktayım. Gerçekten sizi özleyen ve sizi arayarak bulan biz olan ben size yazarak biz olmanın şerefiyle şereflenen bir garip yazar olarak, size seslenmenin onuruyla bazen sessizliğimde size ulaşarak yazmaktayım. İnsanın anlayanının olması çok güzel, tıpkı bizi anlayan bilen yanımızda olan Rabbimin, dünya hayatında yanımda olmasını istediği cennet bakışlı sizinle biz olmayı okumayı seven, gönlünde bahar çiçeklerinin kokusunu taşıyanla olup, bahar çiçekleri kokmak için sarılan birisiyim…

 

Kendi çayımı demlerken, size de sunan demli çayın deminde demlenen gönlümle gönlüne bir selam bu yazmaya çalıştıklarım. Ömrümün içine sığdırmak için kelimelerin ifadesizliğinde ifadenizdeki gülümsemeye talip olan birisiyim. İsmimin ne önemi var? İçinde size olan özlemle muhabbetle varmaya çalışan Yüce Allah’ın aciz kuluyum. Yazdıklarımın özeti size olan muhabbetim diye adlandırırsak, ancak bu kadar güzel bir başlık olur. Ben bir ömür bir şey anlatarak onu dinlemeyi de özleyen birisiyim desem, abartmamış olurum buna da inanın. Yazarken heyecandan kalp atışlarımın sesini de duyarsınız okudukça.

 

Ben severken, Rabbimin bizi sevdiği gibi sevemesem de gönlümde var ettiği muhabbetle sevmeye çalışan bir garip kulum desem kısaca. Betimlemesi zor olan kelimelerin ifade ettiklerini tam olarak size yansıtamasam da sevdiğim dediğimde, aşkla sevdiğimi bilin gerisine gerekte yok, sizin beni sevdiğiniz gibi sevsem bana yeter. İşte asıl yaşamak budur ben değil biz diyerek yol almak, yolda derdi olana varmak beraberce hayat bu değil mi? Yanlışım varsa buyurun ifade edin birkaç satırla. Yaşadığımız hayat bir bilinmez hayatı değil, hakka beraberce biz olmak için çabalarımızla devam ettiğimiz bir anlık bir söğüt gölgesinde nefes alarak  muhabbetle gülümsememiz değil mi? Hayatımızın merkezinde bizi hiç yalnız bırakmayan  Rabbimizin bizimle olduğu onuru şerefiyle yaşarken, onur ve şerefi ayaklar altına almaya kalkanların haddini bildirerek bizi muhafaza etmek değil midir?

 

Aslında daha fazla uzatmaya gerek yok, insanımıza imanın merkezinde olan merhamet vefa dostluk onuruyla dokunmanın şerefiyle şereflenmeye çalışan bir yazarım,  bu muhabbete hasret kalan birisiyim sana ulaşarak onur duyan,  öyle güzel bir şey olacak ki severken güller bizi kıskanacak, uçan kuşlar kanatlarını bizim kanatlarımızdan daha güzel olan gönül kanatlarımızla birbirimize doğru uçarken  uçuşumuzdaki ahengi kıskanacak, vesselam.

Mehmet Aluç

Görsel Alıntıdır.
( Satırlarımda Size Olan Hasretim Kokar başlıklı yazı kul mehmet tarafından 24.10.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.