Anneni mi daha çok seviyorsun babanı mı?

 

Aç kollarını gökyüzüne tüm kâinatı yaratan Rabbimiz Allah’ın bize sunduğuna bak en çok Seni Seviyorum Allah'ım demeyi öğretmeliyiz. Büyüğe küçüğe merhaba.

#india india dini israftır #eğitim

 

Allah'a hamd olsun inşallah Sevgi Ekelim Gül Koksun Dünya dalgalan Ayyıldız'ım dalgalan..

 

Allah'tan başka kulluk edilecek hiç kimse yok.

 

Tek secde edilen Allah’tır.

 

Yolumuz bir tek yoldur. Kurtuluşun çâresi Kur’an-ın tamâmında ve sünnete uygun olarak yayınlanmaktadır.

 

*. *

 

Öğretmenim sizi görünce gözlerim parlar ışıl ışıl görebilir miyim acaba?

 

Adâlet İlkokulu koridorlarında gözyaşları içinde dualar eden çocuklar için bir iyilik yapıp dinleye dinleye ulaştım 4/C sınıf öğretmenimiz Erdem İpek'e..

 

Öğretmenim sel oldu koridor demeye kalmadan 4/C gözyaşlarını tutamadı..

 

Anamazın ketesi, babamızın kesesi

Öğretmenin nefesi, öğrencinin hevesi"

 

derdi bir beyitiyle Kıymetli Hocam Elbistan’lı Eğitimci Şair&Yazar Sayın Hanifi Kara... 

 

Ne güzel yakıştı 4/C sınıfına bu beyit..

 

Kolay değil 4 yıllık öğretmenleri tayini çıkıp gidecek diye üzüntü içindeler.. Bu SEVGİ, SAYGI VE HOŞGÖRÜ BAŞARILAR DİLİYORUM Z KUŞAĞINA..

 

Hem örnek hem de bilge Erdem İpek ve 4/C.

18 yıllık öğretmen ve öğrenciler için bir iyilik yapın lütfen..

 

Bir gün sonra..

 

4/C yine sahnede..

 

Cam kemik hastalığıyla yaşanan umut dolu mücadelesini "Umutlar Kırılmaz" adlı kitabında anlatan Yazar Burak Sakçı..

 

Örnek ve bilge öğretmenimiz Erdem İpek ve

4/C'nin davetlisi olarak Adalet ilkokulundayım..

 

Burak'The Heart of the Lover's castle was indestructible..

 

Sayfa 44 "ERDOĞAN ve TEDAVİ SÜRECİM" Temmuz 2012..

 

Sayın Cumhurbaşkanı’mız Recep Tayyip Erdoğan’a yazmış olduğu beyitler ve şiirleri içeren dosyayı saygılarımla bilgilerinize sunar iyi çalışmalar dilerim.

 

#KemiklerimizKırılsadaUmutlarımızSağlam

Umutlar Kırılmaz, Küçük ADAM ve azmin hikayesi engel tanımaz.

 

Yazar Burak Sakçı'nın 4/C'ye mesajını iletiyorum.. "Bugün Adalet İlkokulu 4/C sınıfı öğrencileriyle bir araya geldim. Soru yağmuruna tutan ve birçok yetişkin insandan hayata daha güzel bakan, fikir ve görüşleriyle beni mutlu eden minik öğrencilere ve öğretmenleri Sayın Erdem İpek'e çok teşekkür ediyorum".

 

Bu kitapla başarmak istediği, engelli bir bireyin birşeyler başarabildiğini göstermek ve benzer durumdakilere umut ışığı olmak. 81 il Vâliliğine dağıtımının ücretsiz olarak yapılması ve birilerine faydalı olabilmek ve iyilik yap izi kalsın öğretmenim Cimer’e ilet lütfenn..

 

*.*

 

Kuluz; Allah'a kulluk yapacağız.

 

Mü'miniz, imanımızın gereğini yapacağız;

 

Allah’tan başkasını Rab bilmeyeceğiz.

 

Nerden geldik, neden niçin geldik, nereye gidiyoruz???

 

İbadetlerimi Öğreniyorum

 

Diyanet Yayınları Tarih 20 yy başlarında Osmanlı Devleti ve Dünya..

 

Çevreme Duyarlıyım Değerlerime Sahip Çıkıyorum..

 

Haram da belli helal de  proteger a los hijos nacidos en la naturaleza del Islam para que no caigan en manos de creencias supersticiosas

 

Tek başına iktidar olur mu hiç öyle Canım benim yaa Nurhan'ım için bir iyilik yapın ve Azerin Çanakkale geçilmez dinle..

 

Erdoğan’a ve hizmetlere muhalefet etmektedir..Nankörlük etmeyin lütfen dini bilgilerimizi güncelleyelim çocuklarımızı din ve millet ayrılmaz ikili..

 

Doğum günü pastasını üflemeden pasta kesemez milyonlarca insan var kimbilir..

 

Lütfiye Çanacık

 


( Kimin Kulusun başlıklı yazı Lütfiye tarafından 22.10.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.