ne yorum yazsam bilemedim
yorumlamak adına.
kovacaklar belli yerleşenler bunca saf olunca
ama
olsun, değer
dünya bu yazdıklarınıza şiir demeyeli epeyyy yıllar oldu "usta" !

eyvallah !


Bazen insanın morali bozulur tutuğu takım yenilince.
Bazen beklenmedik bir yorum alırsınız yazdığınız şiire .
Güne gelen şiirimin altın da o yorumu görünce moralim bozulmadı desem yalan.
Şiir yazanlar genellikle ince düşünceli olurlar.Karşısında olanları kolay kırmazlar.
Benim şiirlerim süper diye bir iddiamda yok.
Hoşuna gitmeye bilir eleştire bilirsin kırıcı olmamak şartıyla.
Bir şeyi eleştirirken insan o konu hakkında fikir sahibi olmalı.Bu düşünceyle tlf numaramı yazdım.
Bir şeyler öğrenmek amacıyla,öğrenmenin yaşı yoktur.
Çekememezlikten mi yapıyorlar bilemiyorum.
Haset olmamalı insan.
Kırılan kalp de düzelmiyor ne yapsan da.
Yazdıklarım şiir değilse bırakayım bari ben bu şiiri...





( Eleştiri Mi Bırak İşi Mi başlıklı yazı HasanÖzaydın tarafından 21.10.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.