Fotoğraf açıklaması yok.


Zaman geçtikçe eskittiğimiz ömrümüzün veya farklı bir bakış açısıyla geçip giden zamanın içinde bir çok kişi de gelip geçti hayatlarımızdan. Her giden bir iz bıraktı, her giden hatırlarını, sevinçlerini, paylaştıklarını, paylaşamadıklarını.

 

Edebiyat evini kurduğumuzun 12 yılını neredeyse bitirmek üzereyiz. Burada edebi bir aile ortamı ile insanımıza, yazarımıza, şairimize seviyeli bir  edebiyat ortamı oluşturalım düşüncemizi hayata geçirdik ve arkasında durduk. Bunun maddi yükü, çeşitli sorumlulukları, sıkıntıları, problemleri oldu ama hiç dert etmedik, çözdük ve önümüze baktık.


 Nice yazarımızı ve şairimizi tanıdık, aramızdan ayrılan vefat edenler oldu, Allah rahmet eylesin vefat edenlere, eksildik, çoğaldık, gün içinde 300 lere çıkan paylaşımlar, binlerce yorumların yapıldığı zamanlar oldu. Fakat edebiyatı edeple yapalım düşüncemizle bazı arkadaşları sitemizden göndermek zorunda kaldık. Yolumuza devam ettik. Sitemizden ayrılarak bize alternatif 12 tane edebiyat sitesi kuruldu ama  şimdi hiç biri yok çünkü bizim misyonumuz ve vizyonumuz gerçek edebiyat odaklı idi. Şükürler olsun siz kıymetli yazar ve şair arkadaşlarımızla bu misyonumuz doğrultusunda yolumuza devam ediyoruz.


 Sitemizin bize kazandırdığı sağlam dostluklar sanal alem yalan alem tezini de çürüttü apaçık bir şekilde. Çünkü kendi adıma öncelikle yönetim ekibim olarak Sami  Hoca’mı, Mehmet Fikret abimi burada tanıdım. Aramızda adı konulmamış bir aile bağı var, o adı da ben koyuyorum artık. Edebi ailemJ


 Nice isimlerle dostluğumuzu pekiştirdik burada, oturup çaylar içtik, derin muhabbetler yaptık, sevdik, saygı duyduk ve en önemlisi duygularımızı paylaştık. Hep dediğim gibi bazıları insandır, bazıları da ihsan…


 17 Ekim tarihinde sevgili Mehmet Çağatay Ünlütürk dostumuz ile uzun soluklu bir muhabbetimiz oldu. Kendisiyle yaklaşık 8 yıl önce yine görüşmüştük ama daha kısa bir vakitti o zaman. İç dünyasını ve edebiyat sevgisini öteden beri bildiğim kıymetli Şairimizin gözlerine baktığımda içindeki naifliği ifade etmek mutluluktur benim için. Öyle ya gözler her şeyi apaçık söyler.

 Evet sitemize sponsor olarak maddi destekle  edebiyatı ne kadar sevdiğini gösterdi bize. Edebi ailem için ne büyük bir ihsan diyorum bu yüzden. Çünkü edebiyat siteleri içinde yazar ve şairlerine yarışmalarla maddi destek sağlayan tek site www.edebiyatevi.com olarak biziz. Buna vesile olan da MCU KURUMSAL FİNANSMAN YÖNETİMİ.


Çok şey konuştuk, insandan, aileden, sitemizdeki dostlarımızdan, siyasetten, futboldan, şiirden, yarışmalardan… Belki bitsin istemediğimiz kadar konuştuk. O da beni biraz daha tanıdı bu zaman  zarfında, muhtemelen. J


 Evet yazının başlığı insan ve ihsan demiştim ve ekledim “Bazıları insandır, bazıları ihsan.” Mehmet Çağatay bey bundan böyle benim dostum ve sitemizin ihsanıdır. Verdiği desteklerden dolayı kendisine EDEBİ AİLEM adına çok teşekkür ederim.


 Yakında bomba  gibi projelerin duyurusunu yapacağım. Hazır olun ve bunu her tarafa duyurun EDEBİ AİLEM…


 Âdem Efiloğlu

( İnsan Ve İhsan başlıklı yazı AdemEFİLOĞLU tarafından 19.10.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.