Merhaba edebiyatevi,
Kısa bir ara vermiştim şiir paylaşmaya.Verdiğim arada sizlere daha iyi ve daha yeni şiirler okutmak için yazma çalışmalarımda bulundum.Ve bunun sonucunda 70 küsur yepyeni güpgüzel şiirlerim ortaya çıktı.
       Sıkı dur edebiyatevi,
26 Ekim 2022 tarihini bekle.26 Ekim'den itibaren sizinle yepyeni güpgüzel 70 küsur şiirimi paylaşacağım.Beni okuyacağınızı,şiirlerimi sevip yorumlarda bulunacağınızı biliyorum.
        Değerli okurlarım,
2024 hedefim 4 Milyon okura ulaşmak.Sizlerin şiirlerime ilginiz sayesinde 2024'de 4 Milyon okurumun olacağını biliyorum.
         26 Ekim 2022 tarihini bekleyin okurlarım.Duyurumu yaptığıma göre satırlarıma son verirken ufak bir anket yapmak istiyorum.Şimdiye kadar en çok hangi şiirimi sevdiniz?Bu küçük anket sorusunu yorumda yazabilirsiniz.

         26 Ekim 2022 tarihinde görüşmek üzere değerli okurlarım.

Şimdilik hoşçakalın.

Oğuz Batın
( Yepyeni Şiirlerimle Geliyorum başlıklı yazı Oğuz batın tarafından 18.10.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.