İçinde bulunduğumuz ortam için kullanılabilecek en güzel kelime bu olsa gerek.Bir gülümsemeyi,tatlı bir bakışı,sıcak bir dokunuşu,samimice bir tokolaşmayı birbirlerimize çok gördüğümüz şu günlerde ihtiyacımız olan tek şey;sarılmak,kucaklaşmak ve konuşmak.

Düğünlerin,kahvehanelerin,misafirliklerin ve hatta hafta sonralarında sokağa çıkma yasağının uygulandığı  zorlu günler olan pandemi döneminde tanımıştık onu.İkiz çocukları vardı,birisi kız birisi erkek, üstleri eski ve kirliydi, evimizin önünden geçerken   iki şeker ikram edince ikizler alışıverdi bize.Beni ne zaman görseler koşup boynuma sarılıyorlar göremeyince ise  kapıyı pencereleri  yumrukluyorlardı.

Kapı vuruldu bir öğren vakti,ikizlerin annesiydi,kısa bakımsız saçları  ve gri tişörtüyle hoş olmayan bir görüntüsü vardı,dişleri sarı ve çürük,ön dişlerinin  birkaç tanesi eksikti.

"Akrabalarınızda ya da tanıdıklarınızda bisiklet var mı,çocukları evde durduramıyorum."

Fakir olmak suç da değil günah da değil,o günahsız yavruları sevindirmek  en büyük mutluluk kaynağıydı benim için.

Ayakkabı ve yatağa ihtiyacı olduğunu söyleyince onları da hallettik, kocasıyla kaçarak evlendiğini,ailesini,çocukları küçük olduğu için  çalışamadığını anlatmıştı bir sohbet esnasında.

Aradan  aylar geçti,onunla marketten çıkarken karşılaştık beni görmezden geldi çok şaşırdım.
-Nasılsın,dedim,ikizleri gezdiriyorsun.
-Hava güneşli bugün,parka götürüyorum.

Biraz duraksadıktan sonra:

-Pardon,dedi,sizi çıkartamadım...
( Menfaat Dünyası başlıklı yazı berberce tarafından 17.10.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.