merhaba edebiyat evi....
ayrıca kısa bir gün-aydın ola.....yazımın türünü TAŞLAMA seçtim ,aslında haşlama diye bir bölüm olsaydı..kesin onu seçerdim:)...hastalığım süresince kendi kendime bir söz vermiştim.hayatı eskisi kadar ciddiye almayacağıma daha hoş görülü olacağıma fazla kırıp dökmeyeceğime ,eskisi kadar da  her şeyi onarmaya çalışmayacağıma..ha bir de öyle kolay kolay küsmeyeceğime...yapabiliyor muyum? eh işte:)...can çıkıyor huy çıkmıyor..kafa akıllanıyor da yürek aynı yürek...o değişmiyor...şimdi gelelim bunları niye yazdığıma... lafı fazla uzatmadan  anlatayım...ben bu evde kaldım bazen ev sahibi gibi bazen kiracı gibi....kaldığım sürece yazdım , yazdım ,yazdım...çoğu zaman o bitip tükenmeyen imla hatalarımla silgisizce yazdım...bir sürü yorum yaptım, bir sürüde yorumlar aldım... en son uzun süre bir rahatsızlıktan sonra yine geri döndüm derdimi anlattım yine yazdım elim tuttuğunca , ilaçlar beynime izin verdiğince yüreğimle yazdım ..burada yazan arkadaşlara da  kalem dostum ,arkadaşım dedim..sağ olsunlar halimi soran oldu ,halimi bilip yorum yapan...ardından yine zor bir döneme girdim  ve yazdıklarım bıçak gibi kesildi ...ben  mücadeleye devam ettim ..şair ve yazarlar hassas insan diye bilirdim ..ya arkadaş 5 aydır evime dönemedim ..bir Allah ın kulu merak etmez mi? neredesin öldün mü kaldın mı ...diye..kimse tek bir mesaj atmamış.. hal hatır sormamış..öldüğümü düşünüp bir fatiha bile okumamış..ben daha ne diyeyim...hadi cemi cümle atlamış...yöneticilerimiz uyuyor mu....:))) ha bide yetmezmiş gibi altın üyeliğimi alıp beni taş devrine gömüşler:)

             arkadaşlar küsmedim..kırılmak sa bunun adı.....  evet beklerdim doğrusu...herkesin kendi derdiyle yoğrulduğu şu dünyada bir kelimemin hatrı olmasını... ama sıkıntı yok ölmedim..hala parmaklarım tutuyor ve hala kelimeler derdime ayna oluyor...konu benmişim gibi  gözüksem de  asıl konu insanlığın bu kadar duyarsız oluşu....

    şimdilik buralardayım ahali...ne kadar kalırım bilinmez...ben giderim  başkaları gelir...yazın çizin ama arada insanlığı da sevin.. yeni gelene hoşluk edin  arada kaybolanları da merak edin....unutmayın bir kelimenin bir harfin hatrı var şair olanda ya da onu okuyanda..


       hayırla kalın..hoş kalın...

silgisiz......




       
( Edebiyat Evi Ne...... başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 11.10.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.