İntihar cinayettiir..

 

ES-SABUR..

 

Es-Semi es es Edirne den sonra da devam edecek küfrün izlerini sil Allah razı olsun inşallah Sevgi Ekelim Gül Koksun Dünyaya..

 

Düşenin dostu olmaz derler ama elinden geleni yap izi kalsın siyaseti bumerang gibidir..

 

Nemrutun ateşine su taşıyanlar gelir ve destek verelim lütfen bu kriterlere dikkat edin.

 

Hanım arkadaşlar sahip çıkmalıyız Eskişehir spora..

 

Kırmızı şimşekler çakıyor...

 

İman tohumuyla yeşersin sayrı..

 

Eskişehir, Eskişehir, yalçın kaya sarp yeri

Eskişehir, Eskişehir, yalçın kaya sarp yeri

Kalelelerden çok kuvvetli, içindeki askerleri

Kalelelerden çok kuvvetli, içindeki askerleri…

 

Es 99 Sû... Halbuki tek secde edilen Allah’tır..

 

Büyükşehir Belediyesi Başkanım Sayın Yılmaz Büyükerşen Beyefendi'ye iletilmesini saygılarımla arz ederim destek veren bir el ol Değerlere sahip çık sadık bir vatandaş ol...

 

Eses almak istiyorum ancak bir türlü orta yolu bulamadık..

 

Es Eş arayanlar için ücretsiz hizmetler için bir iyilik yap izi kalsın..

 

Error Sev on numara beş yıldız...

 

E ses kaydı daha çok engelliye ulaşmak istiyor. Kosgeb hk bilgi verdim..

 

Yerinde sayıyor kira geliri eşi benzeri görülmemiş bir galibiyetini aldı..

 

Ümmetin umudu çocuklarıyla birlikte verimli çalışmalarımız devam ediyor  de creencias supersticiosas izm'lerin  hiçbiri saadet getirmedi... sonu izm ile biten kelimeleri dizdüşün...

 

ES-SEMİ sevgiyle Es Es ki gül koksun dünya dalgalan Ayyıldız'ım dalgalan...

 

Barış ve huzuru getir dalgalan

 

İlahi aşk ile doldur kalpleri birbirine bağla Ümmeti Muhammedi.

 

Duyan var mı acaba başkanım merhaba #power

Ömer Aga tanıtım medya sundu..

 

Sayın Başkan Vekilim  Erkan Koca ile görüşmeyi pazardan sonraya bıraktık. Çünkü maça galibiyet almak için odaklanmışlar. Hedefe azimle kilitlenmiş durumda Eskişehir spor 9 ekim 2022 kimşe oynuyor.

 

,, Bismillah Allahuekber bir iyilik yap denize at what they do not be selected for the current position..

 

Hanımlar beyler bayanlar için kısaca...

Eskişehirspor’un kurulduğu yıl Fransa’da Normandiya bölgesinden şampiyon olan bir kulübün renkleridir kırmızı siyah. Nafiz Yazıcıoğlu Fransa şampiyonunu bir dergide görmüş ve yönetim kuruluna teklifte bulunmuştur. Bu tekliften faydalanarak Eskişehirspor’un renkleri Siyah Kırmızı olarak kabul edilmiştir. Aziz BOLEL (ES) amblemini bizzat kendisi oluşturarak bir ressama çizdirmiştir..

 

Neyse ben biraz daha fazla meşgul olunarak dinî duyarlılığın daha yoğun olarak yaşanmasına zemin hazırlamıştım..

 

Bazı köpek sevenler Hindistan'ın Hindularına döndüler..

 

anneler çocuklarını yalnız okula gönderemiyor köpek  gibi çoğaldı..

 

es advertir a los padres de su gran deber y responsabilidad de proteger a los hijos nacidos en la naturaleza del Islam para que no caigan en manos de creencias supersticiosas

 

tek başına iktidar olur mu hiç öyle Canım benim yaa NurHan selamlıyorum merhaba..

 

Lütfiye Çanacık

Eskişehir füzeleri uçsun..

( Es-semi... Es Es başlıklı yazı Lütfiye tarafından 8.10.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.