Hac notlarım'dan...

Sabahın seher vaktinde bembeyaz kefenlere bürünmüş gibi ihramlarına sarılmış yüzbinlerce hacı," LEBBEYK" sesleri arasında Arafata doğru yürüyor. 
Sanki kıyamet kopmuş ölüler dirilmiş. Herbiri Rabbının huzuruna hesap vermeye gidiyor. Mahşerin bir provası...
"Aman Allahım herkesten sakladığım günahlarım bugün yüzüme vurulacak. Şu kullarının arasında rezil rüsva olacağım. Rabbım sen onları lütfettin dünyada gizledin burada da gizle. Allahım ben pişman oldum bütün günahlarıma şu dakikada tevbe ettim. sen beni buradan tertemiz vatanıma gönder Allahım.... 
İki cihan sultanının (sav) müjdesi ılık bahar yeli gibi gönüllere doluyor."Bugün gözüne, kulağına, diline hakim olan anasından doğduğu gün gibi günahlardan tertemiz olur."
İşte kulun duyguları ve duası. Akabinde gözlerden akan yağmur gibi yaşlar....
Kısaca arafat  işte bu...Nuri baş
( Hac Notlarımdan başlıklı yazı Şairi gureba tarafından 7.10.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.