Uzun süredir aklımda olup ancak oturup da yazmaya vakit bulamadığım bir konu var; Ela'nın halleri. Anne babası boşanmış ve  babasıyla arası açık,üvey babasıyla ise arasının çok iyi olduğu söylenemez.

Yetiştirilme tarzına göre tuhaf bir kişiliği var Ela'nın,bazen en küçük şeyde tartışma çıkartır bazen de elinden ekmeğini alsan ses etmez.Özellikle anne baba sevgisinden mahrum büyüyen çocuklar,psikolojik olarak derinden etkileniyor ve bu da onların karakterlerine,kişiliklerine yansıyor.

Geçen hafta dayısını bir kaza sonucunu kaybettiğini  söyledi ve işe gelmedi.

Bir ara annesinin rahatsızlık geçirip hastaneye kaldırıldığı söyleyip izin alıp gitmişti.Doğru ise kardeşi  doğacak iki ay sonra.

Sevgilisi var kendinden yaşça büyük,bayan kuaförüymüş ve ailesi zenginmiş,taparcasına seviyor onu.Kaç sefer küsüp ayrılsalar da her seferinde affediyor,en yakın arkadaşıyla mesajlaştığını yakalamış."O seni kandırıyor kızım,"diye ikaz etsek de bir abisi olarak,  kulak asan yok.

-Usta,dedi,ben evleniyorum.
-Ne zaman,dedim,kiminle?
-Emre ile ama iki yıl sonra.

O çocuk ne yaptıysa  iyice kendine bağlamış Ela'yı,gözü Emre'den başkasını görmüyor bazen çalışma esnasında  adını  bile sayıklıyor.Bu yaşlarda bu tip tutkulu aşkların yaşanması  normal ama aşırısı  elbette zararlı.

Yine geçen hafta:"Bu akşam parti var,annem bir kaç gündür yok memlekete gidecek."diye sevinmişti ama sabahında annesi arıyor;
"Ela çok hasta,bugün işe gelemeyecek."

Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu?

Dün yanımızda ansızın hüngür hüngür  ağlamaya başladı,korktuk acaba acı bir haber mi aldı diye,meğerse özel hali varmış,sancısı tutmuş karnı onun için ağrıyormuş.

Sana önce okul hayatında başarılar diliyorum Ela, insanları tanıyacak yaşta değilsin,emin ol,bundan  beş yıl sonra farklı düşüneceksin,duygular da ölür...


( Özel Hal başlıklı yazı berberce tarafından 3.10.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.