Sıfır bu, sıfır. Hatta sıfıra sıfır elde var sıfır bile derler zaman zaman... Bir araya geldiler mi bu sıfırlar muhabbet de koyulaşır. Etkisiz eleman diye geçse de, bir rakamın sağına geldiği zaman farklı soluna geldiği zamanda daha farklı olur...


- Oğlum bir zamanlar neydik be neydik!

- Vallahi birader o zaman borumuz ötüyordu.

- Yeşil yeşil yirmi milyonlar vardı değil mi?

- Vardı birader vardı billahi...

- O ikinin yan tarafına yedimiz birden dizilirdik...

- Hem de ne dizilme.

- Bir de utanmadan bize etkisiz eleman diyor bu insanoğlu.

- Diyor birader, diyor.

- Hadi sol tarafına geçsek ikinin o zaman tamam bir etkimiz yok, ama sağ tarafta öyle mi?


Sıfırlar arasında muhabbet koyudur...


- Oğlum yatın kalkın da siz, bizi bulan babamız Harezmi'ye dua edin.

- Ya öyle vallahi o bizi ortaya çıkardı

- Çıkarmakla da kalmadı herkesin kullanımına sundu.

- Bak onunla ilgili şu bilgiyi de paylaşalım o zaman ''Harezmi, ilk defa birinci ve ikinci dereceden denklemleri analitik metotlarla, bir bilinmeyenli denklemleri de cebirsel ve geometrik metotlarla çözmenin kurallarını ve usullerini tespit etti. Matematikte ilk defa sıfır rakamını kullandı.''

- Allah razı olsun Harezmi den.


Sıfır kilometre sıfır bunlar...


- Birin sağ yan tarafına geldik mi on yaparız, yüz yaparız, hatta bin, yüzbin bile yaparız onu.

- Aynen birader yeter ki sol tarafına düşmeyelim, orada bir değerimiz olmuyor.

- Bir ara Güney Amerika da Arjantin'de Brezilya'da filan çok iyi idik birader.

- Ya öyleydi yirmi milyarlık elli milyarlık banknotlar basmışlardı.

- Evet, biz de dizilirdik sekiz on sıfır yan yana, beraber, omuz omuzaydık. Tey tey der halay çekerdik...

- Nerdeeeee o eski günler? Nerdeeeee!

- Geeeeel yüzbinliralı bir milyonlu yirmi milyonluuuu günler geeeeel!

( Sıfırlar Arası Muhabbet başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 2.10.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.