Kuzenim Reyhan'da misafirim bu gece. 
Uyumak ne kelime?
Hay gelmez olaydım  😀
Uyumak istiyorum uyuyamıyorum. 
Yastık yorgan benim değil. 
Yastık yumoş kokuyor, yumuşatıcı. 
Ben kokulu şeyleri sevmem. 
Hatta krem, kolonya, parfüm asla sevmem. 

Yalnız kolumda yatan biri var ki ömre bedel. 
Kuzenimin K E D İ S İ 😀
Kımıldamadan uyuyor, kediyi kıskandım, ben uyuyamıyorum. 
Evimi yatağımı yorganımı arıyorum. 
Sabah erkenden evimin yolunu tutayım. 

Ve sabah erkenden kalkıp evime geldim. 
Evim bana huzur veriyor. 
Çiçeklerim, kitaplarım, evimin her köşesinde huzur var. 

Ben kahve tiryakisi, evime gelir gelmez, kahvemi  pişirip, radyomu açıp sanat müziği eşliğinde huzuru dinledim. 
İnsan bazı sıkıntıları ardında bırakınca, akıl almaz güzellikleri görüyor ve nihayetinde kendine daha çok önem veriyor. 

Küçük detayları önemsemiyor. 
Bir başkasından mutluluk beklemeden. 
Beni ben mutlu edebiliyorum, biraz geç öğrenmiş olsam da bu kavramı. 
Mutluyum ben benimle. 














 

( Yadırgama başlıklı yazı EMİ ÖZTÜRK tarafından 2.10.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.