Cu En Lay, köylerden kasabalardan yüksek daglardan engin vadilerden ve genis ovalardan yayan yapildak kivrilip dönerken, ülkeye diri diri ölmekle esdeger baskiyi iskenceyi korkuyu adaletsizligi  yoksullugu ve pek cogunu kirbaclayip buyurarak katlanilmaz zorbaligi ve köleligi dayatan hem Japon isgaline hem de Yerli Isbirlikcileri`ne karsi derin sessizlikler icinde inim inim inleyen insan yiginlarini her gectigi yerden toplayi biriktirerek karsi direnisin Halk gücünü örgütleyen Mao´ nun Cin Cografyasi`nda  on binlerce kilometrelik `Uzun Yürüyüs ` isimli aktif eylemcilerinden biriymis.

 Sonra sonra, kesinlikle hic bir sartta ve kosulda doktrinsel olarak anlasilmaz uzlasilmaz diye yazan MARKSiST yazilim kurallari hareketini kendi günübirlik fayda getirten cikarlarina göre sahtekarlik makyaj ve maskesi altinda nasil ezip bozup manupule edilebilirligin en daniskasini provasiz pratikle uygulayip ispatlamak istercesine, SINIFSAL mücadelenin herseyden daha belirleyici oldugunun ideolojik olarak düsman saydiklari Amerikan Emperyalizmi ve Köktenci Cin Fanatizmi ( irkci-milliyetci ) ile kucaklasip öpüsme derecesinde küslügü hasimligi bir tarafa birakarak, Japonya`nin bir an önce yenilgisi icin her alanda  anlasip uyusan ittifak ve isbirligi yapanin siyasi ve felsefi mimarisini örmüs….

 

Cu en Lay, yasadigi sürece Cin siyasi model ve motifinin dis  ve icislerinde Tanri Mao`nun akil fikir üretme cifliginin yan sanayisinin yedek gölgesi olarak makam merci mertebelerin bol makyajli ve maskeli geleneksellere bagli  Cin Halk Cumhuriyeti devrimleri satan piyasaya Pazar sahnesinde bas rol figuranligi yapan tiyatronun hayal dünyasina her ayak oyunlariyla uyandirdigi ilgi oraninda poz kesip caka satmis. Cinlilere mahsus Makyavelli`ye ot yolduran cinsten `düsmanimin düsmani benim dostumdur ` lafi, saklandigi sinsi paravan arkasinda asli nyet ve maksatlari faydaci cikarina nasil geliyorsa öylece her görüntüden mevcut duruma aniltip yönlendiren ayarlar vererek, en üst seviyeden kurtarip kotaracak sekilde kiliflar giydirip kaliplara sokmanin taninmis istismar kivrimlari ve kivirtmalari olarak kayitlanip kazindigi dünya bellegine ve insanlik hafizasina gecti. Stalin- Hitler, dünya tarihinde envai cesit sayisiz örnegi olan bu tür MANUPULE manevela ve makinasini yine yakin tarihin ikinci kiyamet savaslari sirasinda POLONYA üzerinden uygulayip pratik etti.

 

Jan Dark, Ulus Devletler`in olusum asamasinda süt baglar kaymak tutar gibi temel taslarini inandigi dogrular üzerine özgürlüge ulastirip akli fikri cesareti ve ÖZGÜVENi cagristirirken, Orta Cagin Krallar Soylular dönemini Burjuva kademesine de aktarip tasimanin `evlilikler yoluyla otorite zenginili ve toprak sahasi genisletmekten` kaynaklanan Ingiliz-Fransiz Yüzyil savaslarina yenilms kralsiz tacsiz Fransa`yi kendini atesler icinde yakilacagi ölüme adayarak CAHARLES adinda kral koltuguna Fransizlari uyandirip isgal edilmis ezklige bas kaldirmanin dirilten sembolü olurken, kral Charles Jan Dark ín odun kayilarak KIZIL CADI damgasiyla diri diri yakilmasina dair kilini dahi kipirtmamistir.

Tipki yoksullugun kiz cocuklari ödeyemedikleri baslik parasi yüzünden ya dogmadan önce anne karninda, ya dogduktan sonra bebeklik caginda, masrafi derdi bakimi cok olacak diye öldürülmedilerse eger on yasi altindayken yetimhanelere yahut fuhus piyasasina bedavaya satilirken, bir avuc RANT sistemi varliklilarinin her inanana kendilerini yeryüzünün ayricalikli  kutsal ilahlari olarak servet sermeye güc gösteris ve sinirsiz imtiyazin hak hukuk sahipliligi etmekte.

 

Cünkü ve eger ki, yerinde gününde topraginda ve toplumunda degilse yazilan ve yapilan sanat ilim bilim kültür dil sinema yahut edebiyat, inanci güvencesi begenenin takdirine odakli ve kilitli köksüz kaynaksizlik üretip tükettigi sebebiyle, hep gerceginden yoksun, hep gönül yanilmaya hep göz boyamaya hep ortam kandirmaya, hep müsvedde, hep altyapisi bozuk sahteligin günü ve durumu idare etmek icin tezgaha konan cürükler toplamidir. Cok gecmez tüm dayaniksiz ve devamsizligini kendiliginden kokusarak meyleden toplumsal izdihami kendisiyle birlikte cürüge cikarir.

Ve nihayet Yeni Dünya Düzeni sistematigi yagma yikimlar kapsaminda yeni nesil ürün cep telefonuna geceden siraya girerek, sefil yoksul var yok demeden , zihnini aklini fikrini gününü gündemini SANAL soyutlulugun esaretine öldürmüs yatirimlamis tüm dünya kulluk kölelik esareti gibi, Türkiye Cumhuriyeti egitim bilisim fikir kültür dil deger ve birikimlerine ters yönde hezimet ve akibeti vahametle, kovalayip kamcilayan Bop sinerjisinde taaa geceden kuyruga girmis ,  ahali millet.

Simdi bu günlerde, dagildi dagilacak üzere coktan kopmus iplerde birbirine bicak bileyip füze rampalarindan dis bileyen NATO ittifak müttefik molozunu, taaa sibiryalara dogru adim adim ilerleyerek yeralti zenginliklerine gitmekte olan izinsiz anlasmalara bakti gördü ki bu böyle olmayacak, ´ordan bir adim atarsan gömerim atomu ´ manyaginda alman teknolojisiyle ham maddesi tornalanmis gerilimlerde kendini don kisottan beter sanrilar icinde bekleyen Putin`in sinirleri gergin imparatorluk hevesliligi güden gaz deposuna ve istahi hayli kabarik yayilmaci ruletine kibriti  cakinca duellecu KOVBOY PATRON; sadece Ukrayna harita yerinden dünya ölceginden gümüleyip havaya ucmakla kalmadi, kimisi ambargo baskilarina karsilikli cevap olsun, diger kimisi darliga girmis gaz-petrol pazarini diledigi istedigi gibi TEK ELDEN cevirsin kivirsin maksat niyetiyle, Amerikan- Rus tarafi olarak görünüste dövüsüp sövüsüp kizismis savaslarin yüksek getirili ganimetini arka pilanda uyusup anlasmanin en daniskasindan tüm dünyayi enayiye baglayarak  manipilasyonuna, denizlerin derinlerinde taa Sibirya`dan Orta Avrupa`ya dösenmis nakil hatlarini ve tasima borularini ( kirlenirmis sular, zehir zikim olurmus dünya ve tabiat zerrece umurlarinda olmaksizin ) cehennem zebaniliginin kiskirttigi savaslar acilar yokluklar yoksulluklar üzrine kurgulayip yapilandirdiklari kiyametlere faili mechul süsü vererek ortak ortaga gümbürdetip mayinlamakta..

 

 

Seyfi Karaca…….Ekim / 22

( Yeryüzü Günlügünden başlıklı yazı Yeldegirmeni tarafından 1.10.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.