"Ne yana dönsem bir dönemeç, dönemeçin  başında dönen insanlar. 
Anlamadım gitti bu dönen dönek insanları?
Korktukları için mi dönüyorlar veya hamurunda mı var, bozuk maya?

İnsanı insanlığından edenler var deyip de susanlar, zaten insanlıktan çıkmış insanlar. 
Yok yok,  vardır elbet bir kenarda insan gibi güzel insanlar. 

Maneviyatım güçlendi sayelerinde,  elhamdülillah çok şükür Rabbime. 
Sabrı,hoş görüyü, zamanla yaş kemale erdikçe daha net öğrendim. 

Tasavvufun manasını öğrendim ki, bambaşka bir dünya tasavvuf. 
İnsanlara bakış açım değişti, her insanın kendine göre bir üslubu var.
İyi eğitilmiş bir kişi daha çok bilgi,görgü bilmiş oluyor. 
Eğer hamurunda varsa İnsanlık?

Eğitilme'miş insan ise , saçmalayıp durur, hiç bir şeyden anlamaz ve kendini bir halt sanır.
Olur olmaz her şeye bir bahaneler bulup kavga çıkartırlar.
Veya kötü alışkanlıklar edinirler, bunlar alkol veya uyuşturucu maddelerdir.
Kullandıkların da kimseyi tanımazlar, hatta onları dünyaya getiren annenin başını kesip balkondan aşağıya atacak kadar. 

Güçsüzlüklerini böyle tatmin ederler. 
İnsan kendi kendini eğitmeli kitaplar okuyarak, araştırarak öğrenmeli. 

Kara yılandan beterdir, kara düşünceli insanlar. 
Dokuz köye zararı olur bir kötünün zararı. 
Bunlar ülkeyi batıracak kadar zararlı insanlar. 

Nereye baksanız her köşe başında onlardan var.
Kadına bakış açıları çok farklıdır. 
Onlar için kadın iki bacak arasından ibarettir. 
Seks objesi olarak görürler. 

Yada tarlalarda koca öküz olarak görürler. 
Bol bol çocuk doğursun kadın, hem tarlalarda veya fabrikalarda çalışsın .
Onlar ise kahve köşelerinde kumar oynayıp keyif çatsın veya kendilerinin delikanlılıklarını kendilerince ispatlamak için kuma getirsinler, Kadının adı yok nasıl olsa. 

Onlara göre kadın asla yorul maz, hasta olmaz, canının istediğini yiyemez , istediğini özgürce söyleyemez. 

Onları doğuran da anaydı kadındı, bunları unutup Kadının en büyük düşmanı celladı oldular. 

Namus bekçisi zannedip kendilerini daha çok Kadının namusunu kirlettiler. 
Ufacık kızları kendilerince kadın yaptılar. 

Onlar,en namuslu görünen,
insan kılığındaki şeytandır. 

Namuslu gibi görünen namussuzlar...


Devam edecek. 



( Bazı İnsanlar başlıklı yazı EMİ ÖZTÜRK tarafından 30.09.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.