MANKURTLAR



Beyinleri yıkanmış bu zavallılara Mankurt adını takmıştı Cengiz Dağcı. Bir romanında mankurtlaştırılan bir adamın annesini tanımayıp öldürüşünü konu edinir eser. Bu beyni yıkanmış, kendine yabancılaştırılmış, aile ve çevresine düşman edilmiş insanı ele alacağız bu yazıda. 

İslam dünyasının her tarafında rastlıyoruz bu örneklere, hem de bolca. Bu tipler özel bir planla hazırlandı ve İslam dünyasının işgali böyle başladı. Batının sömürü düzeni böyle kuruldu. Ve hala bu işgal ve sömürü olanca hızıyla devam ediyor. 
İ

lk Mankurtlaştırmayı Romalılar yapmıştı. Düşmanları olan Galya’lıları kendi okullarında eğiterek, kendilerine gönüllü köle ve asker haline getirdiler. Çağdaş Batı Roma olan ABD ve Çağdaş Doğu Roma olan Rusya aralarında anlaşarak dünyayı bölüştüler, kendilerine ayrılan alanlarda yaşayan milletlerin içerisinden seçtikleri özel adamları mankurtlaştırdılar ve kısa zamanda onlar vasıtasıyla köle haline getirdiler. Ve kendilerine sadık olan bu köleleri ülkelerinde yüksek mevkilere getirdiler, o ülkenin finans, sanayi ve medyasının hakim noktalarına getirdiler. Böylece onlar vasıtasıyla sömürülerini kökleştirdiler. Onlar vasıtasıyla o ülkenin maden kaynaklarını ve bütün zenginliklerini ele geçirdiler ve en uygun yoldan ülkelerine transfer ettiler. 

Bu Mankurtlaştırma sıradan bir işlem değil, tam bir beyin yıkama ile gerçekleşiyor, kişi kendine, çevresine ve milletine yabancılaşıyor hatta düşman hale gelebiliyordu. Bunlar efendilerinde aldıkları emirleri gözü kırpmadan yerine getirebiliyor, efendilerinin menfaati gereği ve emirleri uyarınca kendi halklarına savaş açabiliyor, toplu katliamlar yapabiliyordu. 

Ülkenin geleceğini dahil her şeyini ipotek altına atacak her türlü eylemler için gerekirse canlarını verebiliyorlardı bu gönüllü köleler. Hatta o kadar ileri gidiyorlar ki efendilerinin emirleri gereği ülkelerini yakıp yıkıyor, yabancı egemenliğine terk ediyor ve efendileri gerek duyarsa parçalanmasına ön ayak olabiliyorlar. 

İşte bu gün Ülkesini tarumar eden Esed ve halkını topluca katleden Sisi bunların en çarpıcı örneğidir. İslam dünyasını saran Mankurtlar bunlardan ibaret değil. İslam dünyasını inim inim inleten diktatörler, krallar, göstermelik seçimle başa gelen başkanlar hepsi hepsi birer Mankurtturlar ve tek amaçları efendilerinin emirlerini yerine getirmektir. Bunlardan da ibaret değildir bu gönüllü köleler. Bunlardan binlerce yüzbinlerce yetiştirdi ve en önemli mevkilere getirdiler. 

Şahlar, Mübarekler, Enver Sedatlar, Evrenler, Kral Faysallar, Kral Abdullahlar, Kral Halitler, Şeyh Zayedler, Saddamlar, Hafız Esadlar, Zülfikar Ali Buttolar ve bunların arkadaşları Mankurtlar ordusudur ve ülkelerini iliklerine kadar sömürttüler ve hala sömürtmeye devam etmektedirler. 

Bu Mankurtlar ordusu o kadar kök salmışlar düzenleri öyle kurmuşlardır ki onlardan kurtulmak, onları söküp atmak kolay değildir. Çünkü bu tipler o kadar çoğalmış ve kendilerini devlet ve millet hayatında öyle bir şekilde yerleştirmişlerdir ki onları öyle kolayca yerleştikleri yerden söküp atmak zordur. Hatta imkansız gibidir.

Ahmet Kemal




( Mankurtlar başlıklı yazı EDİP GÜL tarafından 19.09.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.