Baba,oğlunu karşına alıp başlamış tek tek yaptığı hataları yüzüne vurmaya:

"Bak oğlum,artık küçük değilsin kendine çeki düzen ver,sorumluluğunu bil ki ayakların yere sağlam bassın.Kimsenin malını malın,kimsenin aklını da aklın bilme sakın hep kaybeden sen olursun.

Seni özel okullarda okuttum,özel hocalar tuttum  yine de sınavı kazanıp  meslek sahibi olamadın.
Akranların evlendi,sen  evlenip de çoluk çocuk sahibi olamadın.
Seni çıraklığa verdim,zor geldi  kaçıp geldin,sabredip de iş güç sahibi olamadın."

Oğlunun cevabı:
-Oldum baba.
-Ne oldun?
-Aşık oldum.
-İyi halt ettin,gidip evli bir  kadına aşık oldun ne kavuşmak var ne ayrılmak.Aferin,benim hayatımda olamadığım şeyi olmuşsun oğlum,seninle ne kadar gurur duysam az.
( Aşık Olmak başlıklı yazı berberce tarafından 16.09.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.