Kırmızı çizgiler çok önemlidir. Bu kırmızı çizgiler bazen koyu kırmızı veya açık kırmızıya da dönüşebilir... İlkokulda defterlerimize çizerdik bol bol kırmızı çizgiler, o zaman kimse bize bunların açık kırmızısı veya koyu kırmızısı niye yok demezdi...


Bizim kırmızı çizgilerimizin olması için kırmızı bir kalemimiz olmalı öncelikle... Tükenmez ya da kırmızı kurşun kalem fark etmez. İlkokulda en çok, en uzun kırmızı çizgileri Bahadır'dan sonra ben çizmiştim defterime, ama o çocuğun adı Bahadır mıydı, yoka Bahri miydi, tam da aklıma gelmiş sayılmaz, aman her neyse ne...


Kırmızı Çizgileri çizerken sağ elle ya da sol elle çizmek arasında derin farklar vardır. Yapılan istatistikler ve de İsviçreli Bilim Adamlarının uzun yıllar yaptığı tespitlere göre sol elle kırmızı çizgi çizenler, sağ elle kırmızı çizgi çizenlere nazaran daha az yaşıyorlarmış. Ben de İsviçreli Bilim Adamlarının yalancısıyım. Alem bu İsviçreli Bilim Adamları yahu! Hem de ne alem... Bilmedikleri, araştırmadıkları bir şey yok... Yine bir başka araştırmada tabi hemen anladınız bu araştırmada da İsviçreli Bilim Adamları ön planda, kırmızı çizgileri çok uzun çizdiğiniz zaman bilek ve göz de yoruluyormuş. Yanmışız bu İsviçreli Bilim Adamları olmasa...


Eğer ki kırmızı çizgi takıntınız varsa o zaman kırmızı çizgili pijama ya da kırmızı çizgili gömlek veya kravat takmayın. Yok eğer illa da takacağım diyorsanız kırmızı çizgilerin inceliğine ya da kalınlığına da dikkat edin mutlaka...


Eğer ki birileri sizin kırmızı çizgilerinizi silmeye, karalamaya kalkarsa, hoop hemşerim! ''Benim kırmızı çizgilerimi bir tek ve benim istediğim kişiler siler.'' deyin. Eğer ki duvarlarda filan kırmızı çizgiler görürseniz o kırmızı çizgileri de kireçle filan silmeye çalışın. Onların sizin hayatınızın kırmızı çizgileri ile hiç alakası yok tabi ki...

( Bizimde Kırmızı Çizgilerimiz Var başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 13.09.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.