EMPERYALİZMİN SON OYUNU 

Batı emperyalizmi son oyununu oynuyor. Bu oyun diğerlerinden daha tehlikeli. Batı oryantalizmin planları çerçevesinde önce Reform ve Rönesans’ını İslam bilgi kaynakları sayesinde sağlamış, sonra da kendi kalkınmasının kaynağı olan doğuyu yıkmaya ve parçalamaya başlamış, daha sonra da onu yok etmeyi amaçlamıştır. 

İşte bu yol batının ilk önce doğunun büyük temsilcisi, İslam’ın bayraktarı Osmanlı’yı parçalamışlar,yok etmişler, irili ufaklı müstemlekelere ayırmışlar. Kimisini diktatörlerin balyozu altında, bazılarını da sözde demokrasiyle yönetmişlerdir. 

Diktatörleri istedikleri gibi yönetmişler, onun balyozuyla halkları ezim ezim ezmişler, demokratik yönetimleri ise zaman zaman darbelerle hizaya getirmiştir. Arap ülkelerinin çoğunda diktayla, Pakistan, Türkiye gibi ülkelerde ise ikinci yolu tercih etmiştir. 

Batının iki büyük gücünden biri ABD ikincisi AB’dir. Batının Gladyo’su bu ülkeleri büyük sermayenin sömürmesine uygun ortamı sağlıyor, CIA ve Mossad gibi örgütlerle de bu uluslararası sermayenin sömürü sistemini güvencesini sağlıyorlar. 

Bu gizli örgütlerin sömürülen ülkelerin istihbarat örgütleriyle bağlantılı, çeşitli örgütlerin içine sızıyor, sonra ülkede çeşitli karışıklıklar çıkarıyor, bütün bu karışıklıklarla siyaseti dizayn ediyorlar. Bu uluslararası sömürü odakları uluslararası Ergenkonvari yapılanmalar, Otpor türü örgütler, Soros türü spekilatörlerin yaptığı toplumları yönlendirme çalışmaları, Alman vakıfları, Bizantisizm vakıfları, İngiliz, Fransız örgütleri, geri kalmış ülkelerde çeşitli oyunlara kalkışıyor, hatta o ülkenin içerisinde kendilerine yüzde zıt dini örgütleri ele geçiriyor, onları yönetiyor. 

İşte bugün görmekte olduğumuz at izinin it izine karıştığı bu günlerde biz böyle bir yapı ile karşı karşıyayız. Bu yapı derin bir yapılanmadır. Geçmişte devleti ele geçirmiş Ergenekon yapılanmasının yerini almış yargıda, eğitimde ve bir çok birimde örgütlenmiş, CIA ve Mossad emrine girmiş bir yapılanmadır. Ve kendi ideallerini onlarla revize etmiştir.

Ahmet Kemal

( Emperyalizmin Son Oyunu başlıklı yazı EDİP GÜL tarafından 13.09.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.