Nefsimiz Denilen Taşeron

 

Ne zaman güzel olana bir adım atsak “nefsimiz denilen taşeronun” sarsıcı etkisiyle vazgeçmeye çalışan insanların olduğu, savaşın pahalılığın insana değer vermeyen açgözlü insanların olduğu bir zamanı anı yaşıyoruz! Ne zaman insanlığa ait bir çıkar için adım atan olsa, nefis denilen bu taşeron ”aman boş ver elbet birisi çıkar derdine deva olur sana ne” diyerek yoldan geri çevirmektedir! İçimizdeki açgözlü doymazların kendinden, başkasını düşünmeyen vicdanını para ile satanların huzurumuzu bozmak için kendisi gibi vicdanı para ile nefsine şeytan satmış olanların, hamlelerine maruz kalıyoruz. Bakın dünyaya ne demek istediğimi anlayacaksınız!

 

Sahte sözlerle insana yaklaşırken, elinden neyi varsa almaya çalışan batı sömürgecilerin alan daraltan adımlarına karşı, bu alanı genişletmek için hareket eden birkaç ülke dışında yani biz Türkiye dışında mazluma yaklaşarak derdine derman olan, ülke yok gibi!

 

Rusya ve Ukrayna savaşına sevinler bunu tetikleyenler, enerji krizi buğday krizi ve bunu tetikleyen unsurlarla buna destek olanlar, sanki karşıymış gibi sahte maskeleriyle rollerini oynarken, onurlu insanların hayatına müdahale etmek huzurunu bozmak için, hala nefsini taşeron olarak kullanan insanların içinde yaşamakta galiba bizim imtihanımız… Rabbim her şeyin hayırlısını verendir, bu da gelip geçecektir Rabbim Nusret’iyle inşallah.

Fakir ama hala umutlu insanların, insanlara dair huzur dolu yarınlara dair umutlarının hala gönlünde yeşererek bunu inşa etmek için çabalamaya çalıştığı da bir gerçek, işte batı ve sömürgecilerin bunu bilmediği ve zorlanarak her gün tükendiğine dair umutlarımızla, biz bu hayat yolunda insana doğru yürürken, onlar kendi uçurumlarına doğru düşmeye devam edecektir… Ve onları bu uçurumdan kurtaracak bir tek insan dahi karşılarında bulamayacaklardır, vesselam.

Mehmet Aluç


( Nefsimiz Denilen Taşeron başlıklı yazı kul mehmet tarafından 11.09.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.