Büyük aşk yaşıyor arkadaşlar. Nerede bu büyük aşk ya da aşklar silsilesi? Bir gören bir duyan var mı? Magazin Programlarını hiç sevmesem de bazı zaman gülmek için, yazılarıma malzeme çıkartmak için takip etmek zorunda kalıyorum. Tabi gülerken de normal gülme organımla değil de, başka bir tarafımla daha çok gülüyorum...


Önce nikahsız yaşıyorlar, sonrada genellikle hanım sanatçılar bir şekilde hamile kalınca evlenmek mecburiyetinde kalıyorlar, yani mecburiyetten ve de tribünlere oynama durumu var ortada... Yeter ki çevre çocuklarına nikahsız dünyaya geldi demesinler...


Aşk, gerçek anlamda yaşandığı zaman ulvi bir duygu güzel bir birlikteliğe kapı açar. Magazin gazete, dergilerinde durmadan tanınmış sanatçıların nikahlı/nikahsız birliktelikleri gözler önüne serilirken, bunları okuyan ya da seyreden genç insanların bilinçaltlarına sürekli bunların sanki doğru bir şeyler olduğu pompalanıyor...


Yüze yakın belki daha da fazla televizyon kanalı var her birimizin evinde... Tabi bu kanallarda da, sayısız dizi... Aşk, vahşet, dehşet, kin, nefret, garez, intikam, ne ararsan var bu dizilerde, derde devadan gayrı... Çok küçük bir kısmı müstesna, insana verdiği hiç bir artı değer yok. Mekanlar bile çok abartılı. Kemal Sunal, Şener Şen filmleri, bunların yanında kral kral gerçekten...


Boynuzlar havada uçuşuyor. Tabi bu durum, daha önce de dediğimiz gibi, bunu seyreden çocuklarımıza gençlerimize normal bir şeymiş gibi geliyor... Geçenlerde bir televizyon programında yaşlı amca ile teyze yan yana, spiker teyzeye soruyor, ''Amca sana hediye alır mı hiç teyze?'' Teyze de gözler çipil çipil hem de öyle güzel öyle içten bakıyor ki... Cevap veriyor ''Almaz mı alamaz mı geçenlerde çarşından ekmek arası döner almış getirdi, bir sevindim bir sevindim, mutlu oldum, yanağından öptüm.'' Budur işte olay. İllaki milyonluk hediyeler almak değil...


Bir de dikkat edin bakın, genelde erkekler o çok güzel sanatçı kadınları kısa bir zaman sonra başka bir güzel kadınla aldatıyorlar. Buradan da çıkacak sonuç gayet açık ve net. Aşk birlikteliği hikaye, çoğu zaman öne çıkan mesele cinsel çekicilik, ondan da sıkıldın ya da başka bir çekici kadın bulundu mu, hooop başka aşklara, pardon, başka bir cinselliğe yelken açılıyor... Durum bundan ibaret...

( Aşk Birlikteliği Mi Yoksa başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 10.09.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.