Sami Bey Zor Durumda Mehmet Fikret’ten Yardım İstiyor!-1-

 

Sami Bey heyecanla Mehmet Fikret’i arayarak heyecanını da belli edercesine, endişe içinde telefonda konuşuyordu.

-Mehmet yetişmen lazım zor durumdayım. Hatta zor durumun zorunda da zor durumdayım! Help mi!

-Hayırdır Sami elin mi kapı arasında sıkıştı?

-Hayır.

-Öyle ise başını duvara vurdun, duvarda çatlak var.

-Ne alakası var abi?

-Bende müneccim miyim ki nasıl bir zor durumda olduğunu bileyim?

-Sende haklısın, yarın bize görücü gelecekmiş.

Mehmet Fikret şaşırır. Sami’nin bekâr kızı yok ki görücü gelsin. Şaka yapıyor diye düşündü.

-Hayırlı olsun ne diyeyim? Komşun Hayriye’yi çağır hayırla karşılasın?

-Koş yardıma gel diyorum sen ne diyorsun?

-Sen benimle dalgamı geçiyorsun? Senin bekâr kızın mı var da görücüye geliyorlar?

-İşte zurnanın zart zurt dediği deliğe geldin elini kaldırma sakın!

-Ne zurnası Sami ben şiir yazmaya çalışıyorum biliyorsun şiirsiz duramam.

-Biliyorum Nevin yengesiz de duramazsın.

-Dur yazdığım son şiiri okuyayım.

-Ben diyorum yandı Çanakkale boğazı sen diyorsun, basurum var güldürme yandı popomun kenarı(sürçü lisan ettimse af ola)Hemen yengeyi da al gel, ben bileti ayırttım.

-Sami kafamın tasını attırtma ne gelmesi?

-Yarın beni görmesi için yan komşum Nazif’e Teyze bir akrabasına söylemiş, oda benim gibi dul, görmeye gelecekmiş.

Fikret Beyin evinde anında halay müziğinin sesi duyulur ve halay çekmeye başlar şiir eşliğinde.

 

Yarın Samim’e oh oh görücü gelecekmiş

Evliler sınıfına sonunda girecekmiş

Çok büyük konuşma dedim ben sana

En sonunda oh oh muradına erecekmiş

Nevin Yenge Müzik eşliğinde Fikret adaşımı oynarken görünce şaşırır.

-Mehmet’im hayatım artık halay eşliğinde mi şiir yazıyorsun?

-Yok aşkım yok öyle değil, yarın Sami’ye görücü geliyormuş?

Nevin yengede az düşünür kızgınlık içinde.

-Siz benimle dalgamı geçiyorsunuz Sami’nin bekâr kızı…

Sözü bitirmeden halayda ter döken adaşım heyecanla.

-İşin ilginç tarafı da bu aşkım, Sami’yi görmeye geliyorlarmış. İki tepsi Baklava alalım, pasta içecek oh oh yarın yok hemen şimdi yola çıkalım oh oh… Ya Rabbel âlemin dualarımı kabul ettin, sana şükürler olsun. İnşallah az kemikleri iri olurda seni seviyorum derken, beni kucağına alda bunu ispat et diye söylenir de oh oh…

Nevin yenge bir anda sevinç içinde müziği değiştirerek çiftte telliyi çalarak çiftetelliyi oynayarak düğün hazırlığına şimdiden hazırlık yapmaya devam ettiler. Konuşmaları açık kalan telefonda dinleyen Sami burnundan soluyarak…

-İkinizin de alacağı olsun oynayın bakalım, ben ne haldeyim onlar ne halde, ben size bu sevinci yaşatır mıyım? Yarın sizin geleceğiniz belli oldu ben size bir karşılama töreni hazırlayayım da görün.

Gökten üç elma düştü biri yazana biri okuyana diğeri de olaydaki kişilere düşerek pay edildi.

Mehmet Aluç

Devam edecek inşallah
( Sami Bey Zor Durumda Mehmet Fikretten Yardım İstiyor başlıklı yazı kul mehmet tarafından 7.09.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.