Felsefe sevmeyenler var mıdır,bilemem ama  sevmeyenler bile istemeden de olsa felsefe yapar.Oysa kimilerine göre vesvese kimine göre safsata kimine göre ise kafa patlatmacadır felsefe.

Günlük yaşamımızda,tanıdığımız tanımadığımız herkese sorduğumuz  sorular arasındadır:"Nasılsınız?"

İlk tanıdığım ve tanımaktan da çok memmuniyet duyduğun dört çocuk annesi,iş kadını,sürekli kendini değiştirmeyi ve geliştirmeyi hüner edinmiş Aygül Hanım'a nasıl olduğunu sorduğumda aldığım cevap:

"İstanbul gibiyim."

Yine geçenlerde sohbet ediyoruz:
-Bugün öyle mutluyum ki sevincimden havalarda uçuyorum,bu anımın geçmemesi için herşeyi yapabilirim.
-Birisiyle mi tanıştın?
-Yok, bende nerde o şans?
-Başına talih kuşu mu kondu yoksa,define mi buldun?
-Asıl define benim.
-O halde başına güvercin pisledi.
-Yok daha neler...Mutlu sona ulaştım.

Utandım,başımı hafif öne eğdim,gözlerimi gözlerinden kaçırarak,o kelimenin cinsel ilişkide kullanıldığını biliyordum,yanılmışım.

-Boşandım,dedi,artık özgür bir bayanım.


( Mutlu Son başlıklı yazı berberce tarafından 5.09.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.