Onurlu ve gururluyuz; MCU KURUMSAL FİNANSMAN YÖNETİMİ sponsorluğunda edebiyat siteleri içinde ilk kez para ödüllü şiir yarışması yapmanın gururu içindeyim. Yarışmamıza 781 şiir katılım yapmıştır. Yarışma süresi içinde sponsorumuz MCU Kurumsal Finansman Yönetimi’ne tüm jüri üyelerimize ve katkı yağan yazarlarımıza teşekkürü bir borç bilirim. www.edebiyatevi.com olarak düzenlediğimiz şiir yarışmamız nihayet neticelenmiştir. 5 kişilik  jüri üyelerimizin adil ve titizlikle vermiş olduğu notların ortalamasına  göre yarışmamız şu şekilde neticelenmiştir:

 

 

YARIŞMA  NETİCESİ:

1 inci: Melahat Temur / Gülü Sensin Sevdiğim  (44  Puan 3 Kişi 9, Bir Kişi 10, Bir kişi 7 Puan Vermiştir.)

 

2 nci:  Nihat Malkoç  / Kelam Burcu (42 Puan 2 Kişi 9, Bir Kişi 10, Bir Kişi 8, Bir kişi 6 Puan Vermiştir.)

 

3 üncü: İbrahim Coşar / Yüzüncü Yıl Türküsü (41 Puan 3 Kişi 9, Bir Kişi 10, Bir Kişi 4 Puan Vermiştir.)

 

Mansiyon: Kazım Gök / İsmail Soylu Çiçek (39 Puan 2 Kişi 8, Bir Kişi 9, İki Kişi 7 Puan Vermiştir.)

 

Mansiyon:  Mesajda yayınlanan LÜKS şiiri  daha önce yayınlandığı tespit edildiğinden dolayı elenmiştir. Yerine sıradaki şiir olan Orhan  Özer'in ''ESİLA'' adlı şiiri ve 38 puanla seçilmiştir.

 

Sponsor Özel Ödülü: Nuri Baş / Bir Ayağa Kalk Gönül

 

         Daha önce belirttiğimiz üzere Ekim ayının ilk haftasında Konya’da yapacağımız etkinlikle ödüller sahiplerine veyahut vasilerine verilecektir. Etkinlik tarihi ve zamanı tam olarak Eylül ayının ilk haftasında bildirilecektir. Bu etkinliğe katılacak olanlar editör ekibimize ve bana katılacaklarını özelden bildirebilirler.

 

Not: Etkinlik aynı zamanda uzun zamandan bu yana ilk buluşma olacaktır. Bu nedenle site üyelerimizin katılımını rica ederim.

 

Site Yönetimi:

Adem Efiloğlu

Sami Biberoğulları

Mehmet Fikret Ünalan

( Şiir Yarışması Sonuçları başlıklı yazı AdemEFİLOĞLU tarafından 1.09.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.