ÇOK AYIP!  ÇOK GÜNAH!

BİZİ  GAVURA  İMRENDİRİYORLAR

 

Ahmet  AYAZ

Ahmet AYAZ

Gaziantep Güneş Gazetesi 30/8/2022

 

       Karıncaya sormuşlar nereye? Hacca demiş. Demişler bu gidişle mi? Bu yolda ölmem mi? Demiş. Ben de bir arpa boyu yol almasam da, yazıyorum ve yazacağım. Fakat çığlıklarımı sağır sultan duyar da, devlet yöneticilerimiz bir türlü duymazlar. Buna da bir türlü aklım ermiyor. Ülkemin huzura kavuşması için, ülkemde demokrasinin işlemesi için, Ülkemde adaletin sağlanması için, yazıyorum ve çaba harcıyorum...

       22 Ağustos 2022 pazartesi günü evde kahvaltılık beyaz peynir bitmiş, Gaziantep’in kale altı semtine bir uğrayayım dedim, Bir Şehir içi nakliyatı bir manavın önüne durmuş, manava taze incir satıyor. İnciri getirene kilosu 15 TL den, hesap ödediler. Ben de, biraz bekledikten sonra, elime bur poşet alıp, poşete bir miktar incir doldurdum. Para ödemeye gelince kilosu 40 TL dediler.

Kardeşim siz bu incirin kilosunu 15 TL den almadınız mı? Dedimse, kardeşim biz sandık dolusu aldık, bizi neden suçlama yaparsın? Biz inciri alırken sen de buradaydın. Bir sandık da sen alaydın dediler. Öfke ile biraz yürüdüm, bir başka manavın önünde de incir gördüm. Bu defa onun da üzerinde 45 TL yazılı. Yaho bu ne iştir? Bu nasıl bir piyasa? Bir türlü anlayamadım.

       Gaziantep merkez köylerinden ve  merkeze çok yakın bir Hamurkesen Köyü var. Hamurkesen Köyü Kavun yetiştiren ünlü bir  köydür. Bu köyden bir kilosunu 1 TL ye aldıkları kavunun kilosunu 6-7-8 Tl den satıyorlar. Ben burada bu kavunları üreten çiftçiye üzülüyorum. Ne olacak bu çiftçilerimizin hali? Bari, üreticiye izin versinler de, üretici malını istediği yerde pazarlasın diyorum. Rahmetli Süleyman Demirel’in tabiri ile, yazık ve günah değil mi? Bu gidiş nereye kadar?  Bu ülkede denge sağlanmayacak mı? Vatandaş üzülüyor, vatandaş çıldırmak üzeredir. Bu ülkeyi yönetenlere soruyorum. Demokrasi bu mu? Yaşım 80 e yaklaştı, böyle bir rezaleti görmedim. Yeter artık diyorum. Bu ülkenin üreticilerine ve tüketicilerine çok yazık oluyor. Böyle bir dengesiz piyasa, hiç bir Avrupa Ülkelerinde ne görülmüş, ne de duyulmuştur. Çok ayıp, çok günah. Bizi,  elimizde olmayarak, Gavura imrendiriyorlar.

( Çok Ayıp Çok Günah Bizi Gavura İmrendiriyorlar başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 29.08.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.