Yılda  bir sefer düzenlenen hayvanlar toplantısına;bazı hayvanlar açıkgözlülük yapıp yerlerine başkalarını gönderirler.
"Ben sinirli ve egolu biriyim,hem bir kükredim mi yer yerinden oynar,herkes benden korktuğu için kimseyle  iyi bir ileşim kuramıyorum."diyen aslanın yerine maymun,

"Toplantıda acımdan ölüyorum,kimse nar gibi kızarmış bir tavuk ikram etmiyor."diyen  tilkinin yerine sansar,

"Sesimin güzelliğine inanıyorum ancak  kimse sanatçı olmamın yolunu açmıyor."diyen bülbülün yerine  ise karga katılacaktır.

Toplantı gerçekleşir ve bazı kararlar alınır bu kararlar ise tüm hayvanların görebileceği  ormanın  her köşesine  asılır:
- Bu toplantıya katılanlara ve  ailelerine her türlü yardım yapılacak.
-Toplantıda yemek,içmek ve eğlenmek serbesttir.
-Kimin ne hayali varsa gerçekleştirilecek.
-En önemlisi de,toplantıya katılanlar  hariç,  çiftleşmek yasaktır.

Çeşitli mazeretlerle toplantıya katılmayan aslan,tilki ve bülbül  itiraz ederler ve bu kararların biran evvel kaldırılması için müracat ederler.

Ancak hesaba katmadıkları bir mevzu vardır, artık toplantı yılda bir değil on yılda bir toplanacaktır ve buna ise ömürleri yetmeyecektir.


( Hayvanlar Toplantısı başlıklı yazı berberce tarafından 29.08.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.