Doğru ya da yanlış, ne ise algın

Ama usuleti ve adabıyla

Yap lütfen yorumu değilsen  dalgın

Bazen es geçsen de iş icabıyla


 

Ücretler şirketten, giriş bedava

Sosyallik refahta elzem bir dava

Astım, baktım, çıktım; nedir bu hava?

Flört etme yalnız seçki babıyla


 

Harbi söyle sence yorumsuz şiir

Hiç şık duruyor mu vefa’ya dair

Borç etik ahdine, öngörme hakir

Boynun mu eğilir jest hitabıyla


 

Elbet hür iraden, ek biç hatice

Bir koyana üç var, bekle netice

Yaz, dön, paylaş, katıl hep efendice

Tefsiri makbuldür muhatabıyla


 

Çok üstüne gittim bu muhabbetin

Dert; farkındalığı münasebetin

Kıymeti pek çok tek bir icabetin

Deyin ne derseniz şevk kitabıyla


 

Çağatay ha bire yorum mu ister?

He, isterim ne var,  akıtırız ter

Ben sana varırım, serde gül biter

Sen de onlara yap ben hesabıyla



MCU




Yaz bitiyor gali, halen günlük eklenen şiir adeti ve yapılan yorumlar can çekişiyor. Şiir yazabilmek elbette bir ilham meselesi, hadi yazayım deyince olmuyor. Ama zaman zaman nostalji de yapabiliriz. Mesela ben olağanüstü süper bir şair olduğum için her şiirimi yılda birkaç kez yayınlarım : )) Zira sizi bu zevkten mahrum bırakamam ki, beni okumadan duramayacağınızı bildiğim için ısrarlara dayanamayıp onca işimin gücümün içinde yine paylaşıyorum : ))) Sizlerin de tadına doyum olmayacak nice şiirleriniz var, her aradığımızda bulmak da kolay olmuyor. Özellikle böyle sakin geçen günlerde tekrar ekleseniz bizler de keyifle nostalji yapsak fena mı olur yani ? Her ne kadar edebiliği ciddi tartışma götürse de TV izlemek de bir nev'i sosyal alışkanlık, nasıl dizilerin bazılarını zevkle yıllarca çevirip çevirip tekrar izliyorsak, müzik proğramlarında sevdiğimiz şarkıları binlerce kez tekrar dinliyorsak neden bunu kendi şiirlerimize yapmayalım?  De mi ama : )))

İşte bizim buralar böyle yani, son verirken küçüklerimin gözlerinden, büyüklerimin ellerinden öperim. Sizler de sizin oralara selamlarımı söyleyiniz lütfen, bizim buraları da ihmal etmeyiniz.

çağatay
( Yorumum Yorumsuza başlıklı yazı MCU :) tarafından 23.08.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.