Uyku problemi olan bir dolu insan var aramızda. Birçokları bu problem için psikolog ve psikiyatrlara giderken, bazıları da kendine göre yöntemler ile bu problemi ortadan kaldırma yoluna gidiyor. Yastığa başını koyduğu zaman koyun saymak da değişik yöntemlerden birisi... İşte biz de koyun sayarken dikkat edilmesi gerekenler hakkında bir kaç düşüncemizi koyun sayanlara ve bundan sonra sayacaklara iletelim dedik, yoksa başka bir amacımız yok...


Bazı zaman teker teker sayılırsa da, kimi zamanda çifter çifter sayabilirsiniz. Ha o da olmadı değişik sayı kombinasyonlarını deneyebilirsiniz. Bunun seçimi keyfinize kalmış, kimse de keyfinizin kahyası değil tabi ki... Üçer üçer ve dörder dörderden sonra imkansız gibi, çok karışıyor hatlar, benden söylemesi...


Genellikle beyaz renkli ve merinos cinsi koyunlar daha seri ve daha güzel sayılıyormuş, daha çabuk uykuya daldırıyormuş, ben de birilerinin yalancısıyım... Kahverengi ve siyah renkli koyunları da sayabilirsiniz bir sakıncası yok. Koyunları sayarken araya büyük baş hayvanların cinsinden bazıları da girerse, saymaya devam edin, nasılsa ikisi de çift tırnaklı ve de eti budu yeniyor...


Koyunlar rüyanıza girdiği zaman agresif davranıyorlarsa sakın müdahale etmeyin, sonra kendi kendilerine sakinleşiyorlar, daha önce rüyalarına koyun girmiş insanların tecrübeleri ile sabittir bu durum... Anguş cinsi koyunlarda yanlışlıkla rüyanıza girerse, onları sakın saymaya kalkmayın, direk saldırıyorlar, kesileceklerini zannedip, iyice agresif oluyorlar...


Bir de söyle bir durum var ki buna da dikkat etmek lazım. Koyunlar peş peşe düz gidiyorsa pek sorun olmuyor, ancak bir engelin ya da çitin üzerinden filan atlamaya kalkıyorlarsa, ona da müdahale etmeyin. Ben de ne diyorum yahu! Rüyadasınız zaten nasıl müdahale edeceksiniz ki... Koyunlar me me diye meeelemeye başladığı zaman rüyada da olsa başlarını okşayın ve onlara ''Sakın korkmayın Kurban Bayramına daha bir sene var.'' deyin, biraz sakinleşeceklerdir...


Koyun sayma işini mutlaka Türkçe yapın. Başka bir dilde, İngilizce, Almanca, Güney Korece, Abhazca, Sanskritçe filan yapmaya kalkarsanız, Türk Dil Kurumu ve de RTÜK'ün hatta Birleşmiş Milletler Güvenlik Konseyinin bile rüyanıza müdahale hakkı doğmuş olur ki o zaman da ortalık iyice karışır... Şunu da anti parantez, hatta normal parantezde olur, ekleyelim, koyun sayılarını da uyanınca not edin bir zahmet, bunu da gittiğiniz psikologda mutlaka soracaktır...

( Koyun Sayarken Dikkat Edilmesi Gerekenler başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 21.08.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.