"Akşam yemekte ne var, kuru fasulye ile pilav yaptıysan cacığı sakın unutma!Anahtarlarımı bulamıyorum ya,gördünüz mü? Beyaz  gömleğimle  siyah pantolumu ütüledin mi?Bu hafta deplasmanda maçımız  var,eğer yenilirsek bana en küçük bir şey söyleme!"

Asabi ve işkolik olan babamın,anneme sorduğu en sık sorular bunlardı,annemse ya başını sallardı"evet"anlamında ya "yine başladı bizimki"diyerek dişleri kıl keserdi.Kolay değildi babam gibi bencil birisine yirmi yıldır sabretmek ama ne yapsın' konu komşu ne der', diyerek herşeyi sinesine çekmişti.

Ama bu seferki konu çok farklıydı:
-Benim kitaplarım nerede?
-Ne kitapları?
-Okuduğum kitaplar.
-Senin okuduğun kitaplar yok ki birkaç yıl önce gazete kuponlarını biriktirerek aldığın kitaplar var,onların da kapağını bile açmadın,aldığın gibi duruyor bir poşete doldurup gardırobun boş gözüne koydum.
-Ha onları işte,çıkar,şu televizyon sehbasının altına güzelce diz,hatta kimi sayfalarını kırıştır,bazı cümlelerin altını çiz ki okunduğu belli olsun.

Bizler de sevinmiştik tabi babamda okuma merakı başladı diye ancak sevincimiz kursağızda kaldı.
Başladı anneme talimatlar vermeye:
"Perdeleri değiştir, yeni halılar ser her tarafa,her yeri sil süpür,mis gibi koksun tüm odalar."

Tüm bu hazırlıklar ertesi gün akşam yemeğine gelecek babamın iş arkadaşı içindi fakat o kadının babamla ilişkisi olduğunu aylar sonra öğrenmiştik.
( İş Arkadaşı başlıklı yazı berberce tarafından 19.08.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.