BİR BİLEN 
ÜSTÜN DÖKMEN 
Üstün Dökmen kelimelere hakimiyeti, düzgün ve akıcı türkçesi, eskiye dayalı olarak aldığı akademik ünvanı ve özgün bakış açıları ile Türkiye deki alanının önder insanlarındandır..
Bilimsel bir değerlendirme yaptığı halde yine bunu fırsat bile ikiyüzlü conconlar, iktidar yalakalığı yapmak için bunu fırsat belleyip linçe giriştiler..
Türkiye de fikrin olmasa da köpek iç güdüsü yada öğretilmişliği ile hareket edersen kazanacağını ikiyüzlü conconlar da öğrenmiştir..
 150 kelimeye kadar öğrenme kabiliyeti olan bir köpek, 150 komuta uyduğunda ekmek elden su gölden geçimini sağlar gider..Hatta devlet kurumlarında narkotıkda kayıp bulma gibi işlerde kadrolu olarak da çalışır.. Hangi komutlara aykırılığın ceza veya ödül getireceğini bildiği müddetçe keyfi beyde yoktur.. Yoksa sokaklar köpek dolu kimi kazaya kurban gider. Kimi yarı aç bir hayatı idame ettirirler..Bu işin köpeklik tarafı... 
İnsan tarafına gelirsek bir müslüman ihlas sahibi olacagı gibi münafıklar ile de karşılaşacagmıızı din bize söyler..
Adam cuma  zamanı ortadan yok olur.. Ya da sünnetine bilerek yetişmez. 2 farzını en işlek çarşı camide emdamını gösterir.. Altta sakalı üstte bıraktığı bir kaytan bıyığı dışında partili arkadaşları onun en büyük referamsıdır. Perşembe den cuma yı kutlar. 2 kulhü 1 fatiha dan kuranı ibaret sayar.. Daarulharp te devlet hakkı ganimet hakkı dır asla hırsızlık değildir. Zina değil yaptığı  cariye muhabbetidir. Karısını döver kızını döver.. Oğluna eşek sıpası muamelesi yapar.. Somra da Üstn Dökmen in söylediği fikre laf olarak bakıp küfürle fikir üretir..Ne diyor Dökmen "... Psikolog karşısındaki kişiye nötr olmalıdır... Yoksa komşu amca teyze söyleşisine döner... Siyasi milli, dini, takım, simge kullanamaz. Uluslararsı etik kurallarla bağdaşmaz "Mimar muhendis kullanabilir diyerek de başörtüsüne karşı olmadığını ayrıca söylüyor.. 
Senin radikal diye nitelendirdiğin doktor kadınsa erkeğe, erkekse kadına bakmam diyebiliyor.. Örnekleri ile habere konu olmaları ile arşivlerde mevcuttur.. Olabilir ve alternatif diğer doktorlar eliyle tek defalık yada xincirleme tedavi edilebilir..Ama  Süreklilik arz eden psikolojik rehabilitasyon sürecinde kelimeler, kelimelerde ki tonlama, tekrar gibi haller birer veridir. Ve sadece dinleyenin zihninde oluşturacak tesbitlere yol açar.. Bir şizofren sahip olduğu zeka kelime hazinesi, muhakeme gücü ile sonuna kadar kendini gizleyebilir. Onu yakalayacak olan tedavisimdeki sürekli tebabet yardımında bulunamdır..
Çocukluğundam itibaren CİNSEL İSTİSMAR
PEDOFİLİ TECAVÜZ TEŞHİRCİLİK, kleptomani gibi hırsızlık olaylarının faillerine karşı değer yargısına sahip ve onun yok edilmesi gerektiğini düşünen birisinin tedavi sürecine katkısı ne olır..? Bana göre bir hırsızın elini kesmediğin müddetçe hırsızlık suçunu engelleyemezsin. Her hırsızın en az 80,90 tame sabıkası vardır.. Ben hukukçu olmama ragmen hakimlik yapabilir miyim? Yapamam.. Gömün amk  derim... Üstün Dökmen başörtülü bir piskoloğun psikiyatrın, pdr nin Nötr olmadığı için fayda sağlamaz. Diyor.. Adam bunu söylüyor.. Bilimsel bir değerlendirme de bulumıyır.Buna karşı tez geliştirip rededersin yada haklı bir görştür dersin. Küfretmezsin.. Ama siyasi şaklabanlar kendi varlıklarını hissettirmek için buna siyasi küfri yorum haline getrerek kendi tarafgirliklerinin gösterisine dönüştürüyorlar.. Siyaset bu kadar ucuz bir şey değil i..lik 
( Bir Bilen Üstün Dökmen başlıklı yazı HALİLİ tarafından 18.08.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.