Merhaba Kıymetli Dostlar,

 

Geçen hafta Cumartesi günü evimizde çok önemli, çok sevecen, çook çok cana yakın misafirlerimizi ağırladık. Sitemiz üyelerinden Sayın Fatma Çetin Kabadayı ve sevgili eşi Vural Kabadayı bey akşam çayına konuğumuz idiler. O günden bu yana bir türlü kısmet olup da yazamadım, aynı heyecan ve güzel duygularla şu an kaleme alıyorum. Sağ olsunlar yaklaşık yirmi gün öncesinde de davetleri üzerine biz kendilerini ziyaret etmiş idik eşimle birlikte. Bir yıldan uzun süredir Konya’dalar ama iş güç seyahat iletişim arayışları derken henüz tanışabilmiştik. Görünen o ki bundan böyle sıklıkla bir araya geleceğiz.

 

İlk izlenimlerimizi daha önce kendi yazısında Fatma Hanım çok şık bir üslup ile belirttiği için gelelim bizim evdeki muhabbete, tabii muhabbet ettik denilebilirse : )) Anaokulu öğretmeni olan Fatma Hocamız elinde telefon gelir gelmez zoom benzeri bir proğramla ilgilenmeye başladı, malûm bu yıl Uzman Öğretmenlik sınavına girecekmiş, ha bire hazırlanıyor. Kıymetli eşi de Kadrolu Jandarma Uzman Çavuş olmasından ötürü hocamız tutturmuş illa ki ben de Uzman olacağım diye : )) Vural Beyimiz pırıl pırıl nur yüzlü, ziyadesiyle beyefendi bir arkadaşımız, ağzı var dili yok. Elbet konuşkan birisi ama her cümleye başlayacağında bakışlarıyla Fatma Hocamızdan onay alıyor : )))) Eeee hocamızın namı var; eli bıçaklı : )) Gerçi bu aralar hep kendi parmaklarını kesmekle meşgulmüş : )) Konya Medicana personeli Fatma hocamızı iki gün göremeseler özledik sizi diye mesaj çekiyorlarmış : )) Ne zaman arasam mutfakta, eminim karşısında da laptop açıktır : )) On parmağında otuz beş marifet maşallah. Laf aramızda eli de müthiş lezzetli hani, gelirken bize de kedi dilli bir tatlı yapmış, süüperrrdiiiii…

 

Fatma Hocam Konya emlak piyasasına müthiş bir giriş yapmış, fiyatlar ondan soruluyormuş, mal mülk gani gani : )) Önce hemen oturduğu evi almış, arkadan bi de hemen yanı başında bir dükkan almış, kitapları eve barka sığmıyor, dükkanı depo olarak kitapları için kullanacakmış, lüxe bak arkadaş, paranın gözü kör olsun işte : ))) Adamcağız hocamıza para yetiştireceğim diye iki güne bir nöbette, vallahi içim acıdı, Vural beyimize duyduğum saygı Fatma Hocamızı tanıdıkça her geçen gün daha da büyüyor : )))

 

Elleri de boş gelmemişler, onlarda çay içerken çok beğendiğim bir fincan vardı; düzeyli bir yüzsüzlük ile keşke benim de böyle bir fincanım olsa idi demiştim bir doğum günü kurgusuyla. Sağ olsunlar Vural Beyimiz hemen bir çift alıp takdim etti bana, eşimin de gönlünü almayı unutmamışlar tabii ki…

 

Fatma hocamızla hep birlikte balkonda keyifli anlar geçirdik, oğullarının gelmesini de çok arzu etmiştik ama çocuklar evde kalmış, bizimde küçük kızımız Kayseri’deydi, büyük kızımız ilerleyen saatlerde geldi, oğlanlar mini bir ev içi kazası geçirmişler bu nedenle erken kalktılar, çok şükür bir sorun yokmuş. Fatma hocamın gözleri ve kulağı elbette hep bulunduğumuz ortamdaydı ama aklı sınavında, dükkanında, çocuklarda, kitaplardaydı : ))) Hiç yemezler anında sorduğum sorularla ters köşe yapıyordum : ))

 

Kendilerine gittiğimizde ev hali olsa gerek günlük bir kıyafet ile karşılamıştı bizi, tam bir Anadolu kadını edasıyla ama bize eşiyle birlikte çok şık giysilerle geldiler, hatta ben “ geçen geldiğimizde annenizle tanışmış idik siz de kızı oluyorsunuz sanırım” diye karşıladım misafirimizi ve sevgili Vural’ı : ))))

 

Ooooh Vural Beyimizi de arkamıza aldık ki gali Konya’nın asayişi benden sorulur : ))) Fatma Hanım’ın dükkanını da Edebiyatevi Konya Buluşma Lokali yapma niyetimiz var, artık canım sıkıldı mıydı soluğu Fatma Patisserie Bistro Cafe’de alırım. Şimdiden bir anahtar yaptırdılar bana, eeee yemekleri de çok güzel, hediye mediye gırla gidiyor, şu anda süs biberi turşusu kuruyor, ben de hemen maydonoz oldum tabii ki, sırtımı baba yere dayadım, kapıdan kovsalar bacadan girerim : )))))) Bu tanışıklık en çok bana yaradı , bir daha ev dükkan filan alacağında hemen ben devreye girip parasını değerlendireceğim forex morex muhabbetine, ne de olsa arkadaşız yani : )))))

 

Hülasa tüm espriler bir yana KABADAYI’ları çoook sevdik, iyi ki tanıdık, bir daha asla yakalarından düşmeyeceğiz : )))))

 

Sizi çok seviyoruz Fatma Çetin Kabadayı ve Vural Kabadayı.

 

Esma-Çağatay Ünlütürk

( Kabadayılar başlıklı yazı MCU :) tarafından 16.08.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.