Aşkın yaşı da mekanı da makamı da vicdanı da yoktur.Vicdansızdır diyorum çünkü adına aşk denen bu hileli oyunun,acıma duygusu yoktur.Zıtlıkları da içerisinde barındırıyor önce seviyoruz sonra nefret ediyoruz,önce güveniyoruz sonra onu unutmak için elimizden geleni yapıyoruz.

-Ben büyük günah işledim.
-Nasıl hocam,içki içmezsin,şirk koşmazsın,kumar oynamazsın.
-Ama...
-Aması ne hocam?
-Aşık oldum.
-Dünyanın en güzel duygusu,kim bu talihli kız?
-Dalga geçmek yok,tamam mı?
-Tamam hocam.
-Dondurmacının karısı.
-Şu köşedeki dondurmacı mı?
-Ta kendisi,onu görebilmek için can atıyorum her gece liseli ergenler gibi.Dondurmayı hiç sevmezdim ancak onu görene kadar,şimdi dondurma bağımlısı oldum,hele eli elime değince kalbim yerinden  çıkacakmış gibi oluyor.Ne benim onu sevmeme hakkım var ne onun benim sevgime karşılık verme hakkı var.Anlayacağın korlar içirisindeyim,şaşkın tavuk gibi ne  yöne gideceğimi  de bilmiyorum.

Kendisine 'şaşkın tavuk' benzetmesi yapması çok hoşuma gitmişti ve çok da düşündürmüştü,aşk kör bir bıçaktı kesince izini saplanınca sızısını bırakan.
( Şaşkın Tavuk başlıklı yazı berberce tarafından 15.08.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.