Bir çığlık bir figan!!
   Allah diyen, yapma diyen dur diyen...
   Meraklı kalabalık faydasız bir topluluk...
   Ama hepsi iyi bir şahit 16 yaşında bir kızın onuncu kattan kendisini boşluğa bırakmasına.Düşünebiliyormusunuz daha 16 yaşında..
   O yaşta canına kıymasına ne sebep olabilir ki ?
   Evcilik oynamak dururken, sokakta koşturmak dururken kitap okumak dururken ne bileyim çocukluğunu yaşamak dururken en doğal hakkı olan yaşama hakkına kendi iradesiyle son vermenin sebebi ne olabilir..
   Tamam biz taktir i ilahi  deriz ecel deriz ama yaratıcı da yasaklamıyor mu bize kendi irademizle veda etmeyi ...
     Ayaklarının üzerine düşüşü ve hiç vücudundan kan çıkmadan uyur gibi yatışı ...
     Kimse yaklaşamıyor çünkü savcı gelecek araştırma yapılacak. Adli vaka kimse yaklaştırılmıyor...
     Oysa saatlerce hasta olunca başında nöbet tutan anne babası bir yeri agridiginda öpersem geçer diyen babası şimdi sadece bakmakla yetiniyorlardi.
     Kalabalık sessiz semt sessiz sadece annesinin feryadı ...
     Bizim kültür böyle miydi biz köyde büyüdüğümüz den bilmezdik biz mi cahildik yoksa bu kuru kalabalık çok mu medeniy di 
   Kız düştü kimse kızın adını bilmiyordu ne komşuluk ama kimse kimseyi bilmiyordu 
   Biri diğerinin  kapısını çalmıyordu medeniyet ti bunun adı .
   Ama niye atladigini herkes kendince biliyordu..
   Olaydan hemen iki gün sonra aynı semte giden toplu taşımada arka kısımda ugultular çoğalmaya başladı ...Bir abla yazık kız attı kendini diye başladı sözlerine.. öbürü dururmu hiç hemen atıldı kilo sebebiyle atlamış dedi bir diyeri çıktı uyuştucu kullanıyormuş dedi bir diyeri sevdiği varmış dedi en hafif olanını bir teyze söyledi annesiyle tartışmış ...
   Bu arada ön taraftan 11 yaşlarında kız geldi ve anne dedi o intihar eden kızın babası burada işte şurada oturuyor..Adamcağız arkasını döndü baktı ve gözlerinden yaşlar akıyordu..
 kızının acısı bir kenarda dursun arkasından söylenen laflar hançer gibi adama saplaniyordu ...
   Kimsede ses yok çünkü yapacaklarını yaptılar yine ön yargı sezgi kulaktan duyma şeylerle boş gürültü kirliliği yaptılar..
    Biraz orta yaşlarda aklı başında bir ağabeyimiz ayağa kalktı ...
     Yaptığınızı beğendiniz mi? böyle durumda allah rahmet eylesin denir geçilir sizin konuşmanız o kızı tekrar geri mi getirecek aksine burada babası olmasa bir akrabası olsa sizinki hancerlemekten başka bir şey deyil yazıklar olsun size diyerek ilk durakta indi...
     Allah kimseyi ve bizleri evladımız la sınamasın....Çok zor çok zor..
( Allah Kimseyi Evladiyla Sınaması.. başlıklı yazı Ramazan SAKA tarafından 14.08.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.