YAHUDİLİĞİN ANATOMİSİ



Muharref Tevrat ve onun tefsiri Talmut’un öğretisi Yahudiliği insanlık dışı, şeytani bir öğreti haline sokmuştur.
Kendilerini üstün ırk, Allah'ın dostları ve sevgilileri, hatta oğulları sayan, cennetin kendileri için yaratıldığını, cehennemde ancak birkaç gün kalacaklarını iddia eden bir millet bu. Kendilerini asil ırk olarak kabul ediyorlar ‘ Ve aranızda yürüyeceğim ve sizin Allah’ınız olacağım ve siz benim kavmim olacaksınız’(Leviller 26/12)
Şu öğretiye bakın bu gün Filistin’de yaptıklarını daha iyi anlarsınız. ‘Yahudi olmayanın malı mülkü sahipsiz sayılır. Ona herkesten önce el koyan Yahudi onun sahibi olur.’(Talmud Hoşemha-mişpat 156-5)
Bu inançta olan milletin Filistinlilerin evlerini bombaladıklarını, greyderlerle yıktıklarını, çoluk çocuklarını öldürdüklerini, gayrimenkullerine el koyup üzerlerine Yahudi yerleşim yerleri yaptıklarını nasıl yapabildiklerini daha iyi anlıyoruz.
Talmut’ta yer alan şu öğretilere bir bakın ‘Yahudi olmayanların tohumu hayvan tohumudur.’ Yalnız Yahudi olanlara insan gözüyle bakılır, Yahudilerden başkası sadece birer hayvandır’ / şimdi İsraillin Filistinlileri misket bombalarıyla vurmaları, çocuk ve kadınları hedef seçmekten çekinmemeleri, çocukları canlı kalkan yapmalarının nereden kaynaklandığını daha iyi anlıyoruz. Bu insanlık dışı öğretiyle insanlıklarını kaybetmiş bir hayvan sürüsüyle, kanlı, vahşi, acımasız zalim bir terör devletiyle karşı karşıya olduğumuzu daha iyi anlarız.
’Yahudi olmayanın kanını akıtmak Allah’a kurban sunmaktır’ diye bir öğretiye inanan bu sapık kavmin çocukları öldürmekten zevk aldığını, onları öldürmekle övündüğünü, hatta bayram yaptığını görmek pek şaşırtıcı olmamalı.
‘ Yahudi kendinden olmayan birinin malını çalmak ve işini elinden almakla iyi bir şey yapmış olur.
‘Siz Yahudi olmayanlardan birini öldürmek suçuyla yargılanıyorsanız, bunu açıkça yemin ederek inkar edebilirsiniz. Çünkü öldürülen bir hayvandır.’
İşet şu din i öğretilere bir bakın. Bunlara inana bir millet neler yapmaz.
‘Dünyanın insanları İsrail ve bir bütün olarak ele alınan diğer milletler olarak ikiye ayrılabilir. İsrail seçkin bir millettir. Bu temel bir doğmadır.’
‘Yahudiler ya üzerlerine basılıp yürünecek kadar küçük yahut ta yıldızlara değecek kadar büyüktür. Orta büyüklük yoktur.’
‘Yaratılış merdiveninde farklı basamaklar olduğunu doğal olarak herkes kabul eder. Önce inorganik maddeler, bitkiler ve hayvanlar alemi. Sonra konuşan yaratıklar ve hepsinin üstünde Yahudiler.(Sources de la pensee Joive Contenporaine-Ahad Ha’am Nietzsche)
Ben bu apaçık hezeyanlar karşısında araya girmeden sizi korkunç gerçeklerle karşı karşıya bırakıyor, bu gün olan biteni, nasıl bir durumla karşılaştığımız anlamanızı istiyorum.
‘Herkes kardeşine karşı, herkes komşusuna karşı, şehir şehre karşı, ülke ülkeye karşı cenk edecek.(İşaya- Bab:19 Cümle:2)
‘Ele geçen her adamın gövdesi delik deşik edilecek ve tutulan her adam kılıçla düşecek. Yavruları da gözleri önünde yere çalınacak. Evleri çapul edilecek ve karıları kirletilecek.)
‘ O zaman Rab Yahova bütün milletleri önünüzden kovacak. Ve sizler büyük, kuvvetli milletlerin topraklarını alacaksınız. Ayak tabanınızın bastığı her yer sizin olacak.’ (Eski Ahit. Tesniye bab:11 Cümle:23-25)
‘Milletlerin sütünü, kralların memelerini emeceksiniz.’ (İşaya-Bab: 60 Cümle:16)
Varın siz gerisini düşünün. Bunca sapık öğretiden sonra İsrail’i daha iyi görürü ve ona göre karar veririsiniz artık.

Ahmet Kemal
Kayıt Tarihi : 3.8.2014 12:58:00

( Yahudiliğin Anatomisi başlıklı yazı EDİP GÜL tarafından 11.08.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.