Serbest Kürsü / Söyleşi

Eklenme Tarihi : 11.08.2022
Okunma Sayısı : 779
Yorum Sayısı : 6
Değerli  arkadaşlarımız !

Site  editörleri  olarak  sizlerden  bir  ricamız  var:

Eğer  yazdığınız  şiirlerin  veya  düz  yazıların  güne  gelmesi  sizler  için  bir  mana  ifade  ediyorsa  lütfen  bu  yazıları  saat  24.00  ile  19.00  saatleri  arasında  yayınlayınız.  

Kabul  edersiniz  ki  editörler  olarak  bir  günün  tamamında  sitede  olmamız  mümkün  değil.  Her  gün  pek  çok  şiir  ve  düz  yazı  okuyup  bir  de  bunlara  yorumlar  yazıyoruz.  Haliyle  her  saat  her  dakika  ''Acaba  yeni  bir  şiir  ya  da  yazı  eklendi  mi?  ''  Diye  bakmamız  mümkün  olmuyor.  Bakmış  olsak  bile  saat  19.00'dan  sonra  yayınlanan  yazılar  zaten  pek  görülmüyor  zira  o  saate  kadar  site  üyeleri  okuyacakları  yazıları  okumuş  ve  yorum  yazmış  oluyorlar.

Evet.. Özetle  bir  kez  daha  tekrarlayalım:

Yazılarınızın  değerlendirmeye  alınması  için gece  saat  12.00  (  24.00)  ile  ertesi  gün  saat  19.00 a  kadar  olan  saatler  arasında  yayınlayın  lütfen.


Herkese  selam ve  saygılar.  

Site  editörleri  


Sami  Biberoğulları          Mehmet  Fikret  Ünalan
( Tüm Değerli Arkadaşlarımıza başlıklı yazı Sami Biber tarafından 11.08.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.