NE RÜYAYMIŞ AMAAA😀

Dün çok sevdiğim arkadaşım, dostum Çağatay'la telefonda biraz sohbet ettik.
Çağatay???
Haaa... O bizim edebiyatevi.com sitesinin en sevilen, en güçlü kalemlerinden biri.
Nam-ı değer MCU😎Aynı zamanda çok iyi bir uluslararası finans uzmanı🧐
Saatlerce sohbet eder, zamanın nasıl geçtiğini anlamazsınız.
Konuşma sürerken araya girip "Hocam" dediğim zaman gülmeye başlar.
Hep boş konuşacak değiliz ya, o kaynaktan bir yudum su içmek lazım🤭
Dün de öyle oldu.
Son günlerde çokça konuşulan şu 💲 meselesini sordum. 
Hemen anlatmaya başladı😊
Döndük dolaştık; Dış politikaya geldik ve dedi ki
"Düşünsene Reis Cumhurbaşkanı, Kemal bey de yardımcısı olsa🤔"
konuşma bu minvalde uzadı gitti.
Öyle etkilenmişim ki gece rüyama girdi.
Çok güzel bir evde, yumuşacık bir koltukta uzanmış televizyonda haberleri izliyorum. Seçim sonrası kabine kurulmuş: Erdoğan Cumhurbaşkanı, Kılıçdaroğlu Cumhurbaşkan yardımcısı, Meral Hanım İçişleri, Davutoğlu Dışişleri, Babacan Ekonomi Bakanı, Bahçeli Savunma Bakanı olmuş.
Nasıl mutluyum❤️ anlatamam🤗
Aklıma Obama geldi. Seçimin ardından yaptığı açıklamada "Seçim bitti, şimdi Amerika🇺🇸 için çalışma zamanı❗" diyerek rakiplerini birlikte çalışmaya çağırıyordu.
"İşte!" dedim kendi kendime
"Nihayet bizde de siyasiler hırslarını, nefretlerini, çıkarlarını bir kenara atıp TÜRKİYE 🇹🇷 için birlikte çalışacaklar🧿 Şükürler olsun Yarabbim🤲"
Yüzümde tebessüm😊 mutluluktan gözlerimden iki damla yaş geldi😍
Ama... ama bir sorun var🤔
Sağlık Bakanının adı neden açıklanmadı🙄
Tam o esnada telefonum📳çaldı.
Baktım 0312 ile başlayan bir numara❗
" Allah Allah 🤨 Bu saatte Ankara'dan beni kim arar ki🤔"
Hemen açtım 
" Alo, efendim🙂"
"Eczacı Sebahat Karagöz'le görüşebilir miyim?"
"Buyurun, benim🙁"
"İyi akşamlar Hanımefendi. Sayın Cumhurbaşkanımız sizinle görüşmek istiyor"
Ülen ne desem❓
"Uygun değilim, lütfen daha sonra tekrar arayın" diyecek halim yok ya😜
Hemen bağlandı.
Var ya❗
Yeminlen ayaklarımın bağı çözüldü, kan-ter içinde kaldım🥵
"Eczacı Hanım iyi akşamlar. Yeni Bakanlar kurulumuzda Sağlık Bakanlığı görevini size tevdi ettik. Hayırlı olsun. Sizi yarın Ankara'ya bekliyoruz" dedi Cumhurbaşkanı ve sonra  nazikçe kapattı.
"Yahu ben rüya görüyorum herhalde" dedim kendi kendime 🥴 Sağımı solumu çimdikledim.
Iııhhhhh😣
"Rüya değil ülen🤭 Harbiden Sağlık Bakanı oldum🙃"
Herkese haber vermek için telefona📱 uzanırken kapkara bir perde indi önüme. Ardından  bahçeye iki tane Skorsky🚁 helikopter kondu; içinden belki 500 tane Amerikan Askeri çıktı.
"Ne çabuk duydular be😳" diyerek, korkuyla yerimden zıpladım😫 Dışarıdaki günlerdir kazı çalışması yapan iş makinalarının sesi kulaklarımı çınlatıyordu.
Güzel bir rüyaydı❤️
Hepimiz böyle bir atmosferi can-ı gönülden istiyoruz. Siyasilerimizin aklına  böyle  düşünce geliyor mudur acaba ❓
Gelse ne iyi olurdu değil mi❓
Hadi o zaman hep birlikte bağıralım:
"SÖZ MİLLETİN!" DİYORSANIZ
BUNA İNANIYORSANIZ 
"YETER❗"
BU ÜLKE İÇİN GELECEĞİMİZ İÇİN BİRLEŞİN❗"

Not:İlham kaynağım sevgili arkadaşım  MCU Teşekkür ederim 🙏🙏

Saygılarımla
Sebahat Karagöz
( Ah Çağatay Ah başlıklı yazı S.Karagöz tarafından 9.08.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.