Tezgahını henüz açmamıştı ki ne olduğunu anlamadan tatsız bir tartışmanın içerisinde buluvermişti  kendini kırk beş yaşındaki yürüme engelli Topal Necmi, onu böyle bilirlerdi,üç yıldan beri  emekliydi,can sıkıntısından yapıyordu bu seyyar satıcılığı.
-Buradan derhal toplanıp gidiyorsun!
-Ya gitmezsem...
-Sabrımı zorma benim,git diyorsam git!
-Ama benim kimseye zararım yok ki,akşama kadar iki tarak,üç kemer anca satıyorum,gürültü de yapmıyorum...

Hergün mahalleye lüks araçlarla ve birbirinden güzel kızlarla gelip hava atan,en pahalı takım elbiseyi giyen,en pahalı içkiyi içen,siyah kunduralarına toz kondurmayan ve ağzından puroyu eksik etmeyen,kabadayı görünümlü zibidinin birisiydi bu, babası yaşındaki adama kafa tutan.

-Herkes senden şikayetci?
-Yalan söyleme,kime ne yapmışım?Gün ağardıktan sonra gelirim gün kararınca da bağlasan durmam,kimin bir sıkıntısı varsa bana söylesin,buralarda senden önce ben vardım,hepsini seviyorum onlar da beni sever.
-Seni burada  görmek istemiyorum,anladın mı?
-Ben de seni görmek istemiyorum,sen de anladın mı?
-Yeter,daha fazla uzatırsan polis çağıracağım.
-Bak,işte ona yüreğin yetmez senin.
-İleri gidiyorsun...
-Hadi çağır polisi de kimin haklı olup olmadığına  karar versinler,benim çerçilik yaptığımı senin de pe... lik yaptığını,onca masum yabancı uyruklu kadınların  günahlarına nasıl girdiğini de öğrensinler,ne duruyorsun,arasana.
( Çerçi başlıklı yazı berberce tarafından 8.08.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.