Bir Hayat Üniversitesi Doktorası Olan

 

Bilinmesi anlaşılması akılla olmayan, aşk dünyasında aşkı anlamak yerine, yaşamayı seçmeyi her zaman seçtim. Bu seçimimle mutlu oldum, hasreti yaşadım ondan ayrı kaldım ama aşktan ayrı kalmadım, her zaman gönlümde taşıdım ve sevdim. Farkındalığı yaşamak, farklı olmak farklı sevmektir aşktır, kısa ve öz. Bizi besleyen büyüten pişiren olgunlaştıran, aşkı sevmeden hayatın tadı anlamı olmaz. Ferdi Tayfur’un söylediği anlamı olmaz eseri ne güzel anlatıyor.

“Bir parça ümidi çok görme bana
Ümitsiz bir aşkın anlamı olmaz
Severek açıver kalbini bana
Sevmeyen bir kalbin anlamı olmaz

En gerçek bir aşkla uzat kolunu
Tanrı bile sever aşık kulunu
Boş yere bekletme sakın yolunu
Yolcusuz yolların anlamı olmaz

Ümit ver seveyim daha yıllarca
Ümitsiz yılların anlamı olmaz
Sen ki bir çiçeksin ben kuru bir dal
Çiçeksiz dalların anlamı olmaz

En gerçek bir aşkla uzat kolunu
Tanrı bile sever aşık kulunu
Boş yere bekletme sakın yolunu
Yolcusuz yolların anlamı olmaz”

Aşla kendimle yüzleştim, sonunda aradım kendimi Rabbimi buldum. Hikâyesi ben olan aşkın deryasında gezmek ayrı bir zevk verirken, hasret diyarının da seyyahı oldum. Her farklılığı bedeninde yaşayan insan gibi, aşkta farklıydı, farklı olmayı fark ettiren haliyle her zaman kavuşmalara götürmeyen, haliyle aşktı işte gönlüme aldım vazgeçemediğimi. Anlamlar manalar yüklemelerin eşliğinde, yaşamaya gayret ettim, aşk bir oyun trajedi hiç değil buna vakıf oldum. Trajediyi yaşamak tecrübe iken,insanı ham iken pişiren olgunlaştıran kamil yaparak mezun eden, bir hayat üniversitesi, doktorası da hasret olan , sevinç, mutluluk, gözyaşı,aratan buldurtan sonra kaybettiren olan vesselam.

Mehmet Aluç


( Bir Hayat Üniversitesi Doktorası Olan başlıklı yazı kul mehmet tarafından 7.08.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.