2 sahtekar hazırlattıkları sahte ic güvenlik birimine ait kimliklere varlıklı insanları takibe alıp,ele geçirdikleri ses ve görüntü kayıtları ile tehdit ve santajlarla milyonlarca dolar kazanmışlardır. 

Milyonlarc dolarlık mal varlığı edindikleri gibi amerikan fırst Lady korumalarını bahşiş dairelerle kendi yanlarında degerlendirmislerdir.
Olay bu ,ABD gibi bir ülkede uçan sineğin vızıltısından dişi mi erkek mi olduğu anlaşılan ülkede birileri çıkıp, izleme dinleme ekipmanların stok ediyorlar,personel istihdam ediyorlar silah yığıyorlar.
Tc kimlik numarası uygulaması ile en alt seviyeye indirilen dolandırıcılıklar boyut ve sınırsızlıgı akıl almazdır. Karsılaştıkca öğrenir ve bu da mı varmış dersiniz..
Ağırlaşan  hayat şartları dolandırilacak esnaf ve tacir bırakmamış isini daha iyi ve dikkatli yapan bu sınıf ,dolandırıcıların yeni mecralar aramasına yol açmıştır. Zayıflayan irade şartları ile zengin ama yalnız bir dönemin üst düzey bürokratları,akademik personellerin yıllara dayalı birikimlerini bu sahtekarlar geliştirdikleri iletişim yöntemleri, uyanmalarına fırsat vermeyecek görüşme aralığı ve emredici fiilleri kullanarak gelişen teknoloji ve bankacılık kurallarını da lehlerine kullandıkları bilinmektedir..
Üst gelir gurbunun yalnızlarını alt gelir gurubunun sakinleri takip ediyor..Alanı daralan dolandırıcılar göbek yalayarak, çocuk okutuyor izlenimi yaratarak,din istismar istismarcılıgı yaparken diğer yandan hiç bir şey yapmadan üretime katkı sağlamadan üretmişlerin gelirine ortak olma yolunun siyaset olduğunu anlamış ve sahalarıni bu doğrultuda  gelistirmislerdir..

Çakma siyasetciler evini idare edemez ,çocuklarına söz geçiremez ama ülkede sözünü geçireceği izlenimini yaratır.Nasıl olmasın ki?şirket  kursan şubelesmek için doğru ürün, yaygın ürün doğru personel bulacaksin mali yükümlülüklerin korkmuyorsan bir yer kiralayıp satın alacak aboneliklerini tesis edecek ve her ay geldiğinde faturaları ödeyeceksin 81 vilayet 1000 e yakın ilce dediğinde" taciri" gerer..Oysa keşfedersen,  bunu senin yerine yapan siyasi partiler var..Yeter ki tercihini doğru yap..Yöntemlerini profesyonel referansları kullanarak geliştir.. Bir köpek ,bir parça et için sahibinin yanından ayrılır beklediği yeri unutur ..İnsan için et yerine ne kullanacaksın? ilke sahibi olmayan ,çalışmanın erdem olduğunu unutmuş, tavuk gibi oturduğu yerden para kazanmanın tadına varmış, bir kitlede bir paket makarna ,bol sıfırlı teşvik bedeli yada hibe kredi,sümüğünü atmayacağın adama verilmiş bir koltuk, profesyonel referansların sekli sartlaridir..Birde bunun fikir inanç ve duygusallık içeren kısaca adına manevi saha dediğimiz alana ilişkin kriterleri görüntü amacı ile kullandığınız da"gel keyfim gel" olur..Ülkücü değilsindir ama "bıraktığın bıyık"senin kendlnl satmana yardımcı olur..Dlndar değilsindir ama bir "sakal" senin kendini en iyi pazarlama aracındır.iki parmağını yan yana getir senden daha "devrimci"yoktur..iktidar kanadı böyleyken muhalefet sanki daha mi iyi?Soru çalındı satıldı. Haydi bunun hükumet krizine cevir..Nasil cevirirsen cevir..Dolar da hareket yok..3 aydır stabil sayılır petrol fiyatları düşmüş  ama rafa yansımıyor.. Ortada özellikle gıda uzerinde bir hırsızlık var .Hırsızlar orada stokculuk yapmış 80 kuruşluk kuru soğan 8 TL ye 3 ayda çıkmış bunu hükumet krizine nasıl çeviririm ?Onu değerlendiriyor.. Adam sapık" göbek yalıyor çocuk istismarı" yapıyor.Sapıklığı dindarlığı eş değer sayıp, Haydi hükumet krizi ,dinden gecinmenin ters simetrisini, siyaset olarak belirliyor..

Dünyanın hiç bir yerinde böyle bir siyasi yapi yok..Devleti temsil edenlerin ak yaptığına da kara de..Kardeşim devlete değil hukumete muhalefet edeceksin. Mesela "RaJova" demeyeksin .Dersim Barosu dediklerin de "hop"diyeceksin..TC nin kuralları var ve herkes bu kurallar var oldukça uymak zorunda diyeceksin.. Fetoculer dediğinde "asil fetocu sizsiniz" diyerek hedef karartiyorsun..Fetocu her taraf da içini temizledin mi ?Ufacık bir kelimen senin parti örgütün sayesin demi sanal dünya da ivme kazanıyor.. paralel yapı her tarafi sarmış durumda dokunarak yok edecekler..
Herkes akıllı olsun ABD bile paralel istihbarat oluşturan dolandırıcılar Türkiye de paralel muhalefet de hükumet de yaratırlar söylediniz değil işaretleriniz değil İÇERİĞİNİZ KONUSSUN
TORUN HALILI

( Paralel Muhalefet başlıklı yazı HALİLİ tarafından 5.08.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.