ARLANMAZ ADAM

Bu utanmaz yüz, bu arlanmaz, insanlık dışı mahluk, bu kepaze yaratık nerede, nasıl yaşıyor anlayamıyorum. Bu her defasında korkunç yüzünü gösteren insan yüzlü şeytan nasıl dolaşıyor insanlık aleminde pek şaşıyoruz.
Hangi yüzle, ya da yüzsüzlükle yaşıyorsun behey gafil. Hangi suratla dolaşıyorsun insanlar dünyasında. Şeytan bile düşmanlık yaptığı bu insanlığa utancından yüzünü göstermiyor. Sen hangi yüzle bunca düşmanca söz ve davranışlarınla insanlık meydanında dolaşmaya devam ediyorsun. Behey kepaze yaratık, behey insanlık dışı mahluk. Behey insan yüzlü şeytan. Behey münafık., 
Bu insanlara utanmadan insan görünerek, basit sebeplerin arkasına sığınarak saldırıyor, kin ve iftiralarla saldırıyorsun. Behey aklı az, utanması yok, rezili razul herif-i na- şerif. Sen ne utanmaz, arlanmaz, en ufak bir onurdan yoksul bir yaratıksın. Senin bir benzerin yok emin ol. Bununla iftihar edebilirsin. Bir yerlerine bir sebepten dolayı kına yakmak istiyorsan yakabilirsin. 
Ulan homoseksüel, cinsi ve cibilliyeti bozuk adam. Sana adam demek adamlığa, hayvan demek tüm hayvanlık alemine hakarettir. Sen bu milletin bütün değerlerine düşman olduğu halde bunu itiraf edemeyecek kadar korkak ve zavallı birisin. En ufak bir cesaretin olsa, en ufak bir onurun olsa bunu açıklarsın. Yok, ama yapamazsın. O zaman seni kimse okumaz, seni kaale alacak bir aptal bulamazsın. Şimdi seni kaale alacak bir sürü geri zekâlı, aptal bulabiliyorsun. 
Zaten seni okuyanların aptal olduğunu senin soyundan bir yazar tescillemişti de o aptal güruh kendilerine açık açık aptal diye hakaret eden adamın eserlerini büyük bir iştiyakla okumaya devam etmişlerdi de onun kendilerine aptal diye hakaret ettiğini anlayamamışlardı. Üstelik bu hakareti o yazarı okumayan, okumaya tenezzül etmeyen, okuyacak kadar aptal olmayan inançlı kesime atfetmişlerdi. Bunlardan bir kaçı da mizahi eserleriyle ünlü oyuncu bozuntusu ve bazı yazar bozuntularıdır. 
Bunlar o denli zavallı ve denli aptal yaratıklardır ki o meşhur yazarlar kendilerinin ünlü yazarlarının bu sözünü alıp nasıl da o yazarı ve kendilerini okumayan bu asil millete yapıştırdılar anlayamıyorum. Aptallığın b u derecesine şaşırıyor, bu akıl tutulmasına şaşırıyorum. 
Bu utanmaz, arlanmaz, fikir akıl ve izan yoksunu zavallılara şaşıyor, bu milletin karşısına nasıl çıkıp bu denli hakaret edebilme cesaretini nerede bulabildiklerine şaşıyorum. Bu köhne yaratık sen kimsin nerden geldin. Bu zamane hortlağı nereden ne zaman hortladın.

Ahmet Kemal





( Arlanmaz Adam başlıklı yazı EDİP GÜL tarafından 4.08.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.