Şimdiye kadar beni okuduğunuz için ,yorumlar yaptığınız için sizlere çok teşekkür ederim.

Totalde 4.000.000 kez okunmuşum.Bu okunma sayısı beni hem sevindiriyor hem de çok gurur verici bir olay.

Değerli okurlarım,
Bilindiği üzere her güzel şeyin vardır bir sonu.Şimdiye kadar 2022 yılında 60 kusur şiir paylaştım sizlerle.Okumanızı ve değerli yorumlarınızı bana esirgemediğiniz için sizlere minnettarım.

Kısa süreliğine aranızdan ayrılıyorum.Kışın tekrar burada sizinle şiirlerimi paylaşacağım.Kışa kadar beni,şiirlerimi özleyin değerli okurlarım.

Önümüzdeki 2 yıldaki net hedefim 10.000.000 okura ulaşmak .Sizlerin okuması ve yorumlarıyla 10 Milyon okura ulaşacağımıza inanıyorum.

Değerli okurlarım,
Değerli vaktinizi daha fazla çalmayım.Kısa bir aradan sonra kışın tekrar bir arada birlikte olmak ümidiyle,
HOŞÇAKALIN

ADEM EFİLOĞLU'NA NOT:Bu yazımı lütfen günün yazısı seçin.

İmza:
Oğuz Batın
( Şiirime Ara Veriyorum başlıklı yazı Oğuz batın tarafından 1.08.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.