Evet, sık sık basında rastlıyorsunuz ''Filankes sanatçı yıllara meydan okudu, kırk yıl önce ki gibi dipdiri sahneye çıktı ve sahneden aynı şekilde indi.'' böyle gider bu cümleler. Yıllara Meydan Okumak öyle de kolay bir şey değildir... Bunun çeşitli yolları vardır, siz de yıllara meydan okuyacaksanız bu yolları kıyısından köşesinden takip etmelisiniz...


İlk önce yıllara meydan okumayı çok arzu ediyorsanız Yıldırım Meydanokuryazar'ın dört ciltlik ''Yıllara Meydan Okudum Okuduğumla da Kalmadım.'' adlı kitabını mutlaka bir yerlerden bulup, okumanız ve de didik didik edip içindekilerin bir kısmını da ezberlemeniz lazım... Yoksa bir yerlerden tüyo almadan nasıl yıllara meydan okunur?


Bir kere yıllara meydan okurken hep birden okunmaz, yılları önce aylara, sonra haftalara, sonrada günlere bölüp de meydan okursanız daha isabetli hareket etmiş olursunuz benden söylemesi. Tabi bir de bu meydan okumanızda öyle basit ve de hafif olmamalı, yılları karşınıza alıp ''Tabi öncesinde de bir sürü estetik ameliyattan geçmeyi de unutmayın sakın.'' Bak dostum, ben şimdi yetmiş beş yaşındayım ama, hayranlarım beni otuzsekiz zannediyorlar, canlarım onlar benim veli nimetlerim diye de hem kendinize hem de çevrenize hava atabilirsiniz...


Başka bir yolda yıllara meydan okurken İngilizce, Almanca ya da Sanskritçe dillerinde meydan okumak, okuyabilmektir... Bunu da haliyle herkes başaramıyor... Yılların meydanı boş bulmasına da asla fırsat vermemek lazımdır...


Kimiz zaman yıllar çok kızdığında sizin meydan okumanıza hiç prim vermeyerek sizi yerden yere vurabilir, hatta üstünüzde tepinip çiğneyebilir, üstünüzden de silindir gibi geçebilirler, o zaman da yapılacak iş ''Rüzgar Gibi Geçti.'' filmini izlemek değil, birazcık gülmek için Kemal Sunal ve de Zeki Alasya Metin Akpınar filmlerine takılmaktır...


Estetik ameliyatlar ve de estetik doktorları yıllara meydan okurken yararlanacağınız en önemli unsurlardır. Tabi paranız varsa, paranız yoksa eğer, öpücük ile kesinlikle iş yapmıyorlar. Bir yerlerinizi gerdirecekseniz ya da yağlarınızı aldıracaksanız doktora gitmeden önce gerdireceğiniz yerleriniz ile ve de yağlarınız ile helalleşmeyi de unutmayın sakın derim... Meydanı yıllara bırakmayın diyeceğim ama, eninde sonunda da bırakılıyor diyeyim size, ne yapsanız boş...

( Siz De Yıllara Meydan Okuyabilirsiniz başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 27.07.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.