Evet daha yaşı güççücükten az buçuk büyük, ama pek de büyük gibi de değil olmasına rağmen felsefe, psikoloji, mantık, sosyoloji, antropoloji, epistemoloji, hak, hukuk, gak gukuk ve de bilumum konularda fikir yürütmelerle Türkiye ve Dünya Fikiradamları ve de Kadınları ile Birlikte Fikir İnsanları kulübünün şeref listesine de adını altın harflerle yazdırmakla kalmayıp, aynı zamanda bu altın harfli yazınında bir daha asla silinmemesi için, silgileri de saklamıştır...


İç çamaşırlarının yıkanmadan önce ve de yıkandıktan sonra erkekleri etkilemede ki sosyoekonomik ve de psikolojik, hatta anti manti semitik durumlarının genel izahını incelemiş, irdelemiş ve de hatta tırtıklıyarak parça pinçik bile yapmıştır...


Bu irdelemeler ve incelemelerin bir öngörüye göre, sosyoloji, psikoloji, felsefe ve epistemoloji hatta genel cerrahi alanlarında çalışmalar yapanlara ışık tutacağı, ışık tutmakla da kalmayacağı, bu parlak ışığın buralardan da kainatın her tarafına yayılacağı otoriteler tarafından oto kontrole tabi tutularak belirtilmiştir...


Sosyal Deney bu adı üstünde, herhalde buradan da asosyal bir sonuç çıkmayacaktır. Alyela Kızımız, çok önemli ve de çok değerli hatta gazetecilerinde kralı denebilecek durumda ki gazetecilere verdiği röportajda ''İyi ki ben sizi telefonla çağırdığım zaman hemen damlıyorsunuz, ne de olsa damlaya damlaya göl olur, ay bu cümle de burada olmadı ya, olsa da koydum buraya olmasa da kimden çekineceğim ki kız.'' deyip, konu ile ilgili önemli bir tespitte bulunmuştur...


Alyela kızımızın çevresini saran büyük bir kalabalık bir ara kızımız ile selfi çektirmek için sıraya girmiş, o da büyük bir alicenaplık örneği göstererek hayranlarını kırmamış ve dahi hatta galiba şöyle de öznesi yüklemi ve tümleci yerli yerinde kullanarak bir cümle kurmuştur. ''Hadi kız iyisiniz iyisiniz beş on sene sonra çocuklarınıza hava da atarsınız biz senelere önce bir dünya, hatta dünyada yetmez kainat starı Alyela Sansar ile fotoğraf çektirmiştik, diye.'' daha sonrada ''Bu mütevazilik nereden kaynaklanıyor?'' diye soran başka bir gazeteci arkadaşımıza da ''Ben sanatçı doğmuşum Haseki Hastanesinde, doğarken doktorumcum öyle söylemiş, popoma şaplağı indirdikten sonra bir ağlamışım, ağlamam bile şarkı gibiymiş.''


Tabi dünya starı ve de hatta ve dahi ünü kıtaları da aşmakla kalmamış, ta Andromeda Galaksisine kadar uzanmış kızımızı kutluyor, başarılarının devamını diliyoruz. Ancak tabi bir şartımızda var ki kızımız bunu da dikkate alacaktır. ''Ne olur ama ne olur lütfen bu sosyolojik, psikolojik, antropolojik, hipertansiyonik ve de fiber optik, az fıttırik deneylerden vaz geçme, bizi deneysiz bırakma, sonra ne yaparız maazallah.''

( Alyela Sansar Kızımız Son Sürat başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 26.07.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.